Beethoven Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hei, jeg prøvde disse greiene, siden pc-en oppfører seg merkelig. Jeg fikk opp følgende etter en del minutter: Hva betyr dette? Er det noe feil? Takk. Lenke til kommentar
The-Flu Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Oj! Jeg er ingen mem86 expert men der vil jeg kalle skadet ram! Du har ikke overklokket cpu/ram vel? Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Takk GUD! håpa det var den som var skadet... pcen har hengt seg å styra og vært GRUSOMT ustabil! Jeg tok ut ene brikken.. putta inni kun den ene, og fikk installert XP etc... når begge har vært i så har ikke det vært særlig lett. så... er den ene brikken skadd da? Skal prøv med kun den ene etterpå. Men hvordan leser jeg at ting er galt her? EDIT: Nei, ikke noe overklokking el. noe hardhendt bruk bare......... Endret 23. juni 2007 av Beethoven Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 154 errors Du kan trygt si det er noe feil. Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Ooook... Jeg har nå tatt ut den ene brikken, og kjører nå testen på kun den andre. Hvor lang tid tar dette.. til det er helt ferdig? Lenke til kommentar
The-Flu Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Av å til dør komponenter. Muligens du har garanti på den? Skjedde det samme med en jeg jobber sammen med for noen måneder siden. Han hadde 4 rambrikker der 2 av de fant ut at nå var det nok. Ny ram TROR jeg skal fikse det problemet ja. Han også fekk utrolig mange feil på memtest86. Tar ca. 20min pr. GB minne tror jeg. Programmet går i loop hele tiden, men om alt går bra etter 1 runde så er brikken mest sannsynlig ok. Endret 23. juni 2007 av The-Flu Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Takk for hjelp. Den ene brikken er inni nå. Den får 2 feil.. kjørt 6 minutter. Er det ille? Hvor lenge skal slike greier kjøres forresten? Tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Får du 1 feil, er den noe feil med rammen Lenke til kommentar
The-Flu Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Enig med thadon, der skal ikke være feil på den. Utenom du er en dyktig data-elektriker så er det ikke noe du kan gjøre for å fikse rammen heller. Endret 23. juni 2007 av The-Flu Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 PCen hadde hengt seg under testen. Det er ikke noe vits i å teste andre minneporter? Fordi dissa brikken, og hovedkortet... har vel fått litt røff behandling. jeg hadde så lav iq en gang at jeg hadde snudd rammen feil vei og brøyt i vei, og pang sa det.. sånn brikke for å holde rammen på plass fløy av uffa meg... Så minne er ødelagt, hovedkortet har ikke gjort noe galt? Lenke til kommentar
The-Flu Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Du kan teste de forskjellinge ram-slottene også for å bare sjekke. Gjør det for sikkerhets-skyld du. Datadeler liker sjelden å bli montert med hammer. hehe Endret 23. juni 2007 av The-Flu Lenke til kommentar
Unreal_ Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 lol hardcore hovedkort penetrering. :!: Håper det er kun rammen så er ødelagt isåfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå