Gå til innhold

memtest-86 - hva betyr dette?

Beethoven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk GUD! håpa det var den som var skadet... pcen har hengt seg å styra og vært GRUSOMT ustabil! Jeg tok ut ene brikken.. putta inni kun den ene, og fikk installert XP etc... når begge har vært i så har ikke det vært særlig lett. så... er den ene brikken skadd da? Skal prøv med kun den ene etterpå. Men hvordan leser jeg at ting er galt her?

EDIT:

Nei, ikke noe overklokking el. noe hardhendt bruk bare......... :innocent:

Endret av Beethoven
Lenke til kommentar

Av å til dør komponenter. Muligens du har garanti på den? Skjedde det samme med en jeg jobber sammen med for noen måneder siden. Han hadde 4 rambrikker der 2 av de fant ut at nå var det nok. Ny ram TROR jeg skal fikse det problemet ja. Han også fekk utrolig mange feil på memtest86.

Tar ca. 20min pr. GB minne tror jeg. Programmet går i loop hele tiden, men om alt går bra etter 1 runde så er brikken mest sannsynlig ok.

Endret av The-Flu
Lenke til kommentar

PCen hadde hengt seg under testen. Det er ikke noe vits i å teste andre minneporter? Fordi dissa brikken, og hovedkortet... har vel fått litt røff behandling. jeg hadde så lav iq en gang at jeg hadde snudd rammen feil vei og brøyt i vei, og pang sa det.. sånn brikke for å holde rammen på plass fløy av :p uffa meg... Så minne er ødelagt, hovedkortet har ikke gjort noe galt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...