cossiest Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Satt og bladde gjennom bilder på den gamle datan.(noen år gamle Syns skyggen ble bra. -skulle nok hvert mer lys rundt ansiktet, - kanskje fått med føttene også -skyggen fra vinduet tror jeg var tatt med av vilje, men litt usikker om den burde hvert der. Tatt med en gammel digital kamera. Forsøke og få tatt en tur og tatt nytt bilde med speilrefleks og se hva man kan gjøre annerledes Endret 23. juni 2007 av cossiest Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 jenta var "pbsf" forresten Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Se der. Man kan faktisk ta gode bilder med et gammelt digitalt kompaktkamera også, bare idèen er god nok. Det er den her, og jeg liker det skyggespillet du har fått til. Absolutt godtatt. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) du tok bort bilde? hehe edit: jeg så litt feil gitt^^ bra bilde ja... smooth skygge Endret 23. juni 2007 av rulator Lenke til kommentar
cossiest Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 det forsvang når jeg slettet den andre posten, merkelig.. sånn nå er det tilbake. Lenke til kommentar
Dork1337 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hadde vært gøy å se hvordan det hadde blitt med litt mere lys/mindre skygge i venstre del av ansiktet. Tøft motiv og bakgrunn syns jeg. Skyggen fra vinduet og den røffe strukturen i bakgrunnen funker bra syns jeg. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg syns også det var ett fint bilde. Det jeg likte best var måten hennes skygge kommer frem. Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Satt og bladde gjennom bilder på den gamle datan.(noen år gamleSyns skyggen ble bra. -skulle nok hvert mer lys rundt ansiktet, - kanskje fått med føttene også -skyggen fra vinduet tror jeg var tatt med av vilje, men litt usikker om den burde hvert der. Tatt med en gammel digital kamera. Forsøke og få tatt en tur og tatt nytt bilde med speilrefleks og se hva man kan gjøre annerledes 8929897[/snapback] Meget bra dette her. Er ikke alltid man må ha dslr for å få bra resultat. Rulator: pbsf, hehe.. den skjønte jeg :-) Tror ingen er uenig med deg der... Lenke til kommentar
Irish Coffee Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Rulator: pbsf, hehe.. den skjønte jeg :-) Tror ingen er uenig med deg der... Noen som kan forklare til en nysgjerrig stakar? Lenke til kommentar
OHell Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Rulator: pbsf, hehe.. den skjønte jeg :-) Tror ingen er uenig med deg der... Noen som kan forklare til en nysgjerrig stakar? 8930374[/snapback] Sikkert pulbar som faen eller noe.. Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 pbsf eller ei, bildet var også pent:) Skyggen ble drit bra synes jeg. Kansje den hadde blir bra med en gutt til og med. Men skal mye til for å overgå jenta der. hehe Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Genial idé, og veldig fine skygger, men det ble i meste laget. For mye skygger i ansiktet, og for utbrent lår. Ellers synes jeg modellen har et merkelig uttrykk, som så absolutt ikke passer inn i denne settingen, men det er jo bare min mening. Utrolig bra idé, men gjennomføringen stod ikke i stil med resten. Kvalitetsmessig var det helt greit, men enda skarpere ansikt (og spesielt øyne) er alltid å foretrekke på portretter. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Rulator: pbsf, hehe.. den skjønte jeg :-) Tror ingen er uenig med deg der... Noen som kan forklare til en nysgjerrig stakar? 8930374[/snapback] Sikkert pulbar som faen eller noe.. 8930399[/snapback] stemmer pbsf=pulbar som faen pb= pulbar hører hjemme i guttepraten ute blandt damer ikke sant? litt teit å begynne å si fyfaen så pulbar hu der var! yes yes Lenke til kommentar
andm Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 For noen respektløse uttalelser. Skjerp dere! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ja, hun var FIN ja ( PBSF også) Syntes du fikk til dette bildet her. De andre har sagt det meste Lenke til kommentar
cossiest Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 takker for kritikk. selv om enkelte som skled litt vel ut her. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Se der. Man kan faktisk ta gode bilder med et gammelt digitalt kompaktkamera også, bare idèen er god nok. Det er den her, og jeg liker det skyggespillet du har fått til.Absolutt godtatt. 8929979[/snapback] Jeg har tatt alle bildene mine med digitalt kompaktkamera, and... I'M SICK OF IT! jaja.. Tilbake til dette bildet. jeg synes det ble ganske stilig. Det var orginalt. Men mye av det du sier selv her stemmer vel. Spesielt det med mer lys i ansiktet. For å pirke litt kan den hvite flekken på høyre side være litt forstyrrende. Men ikke mye. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Fint bilde, men lurer på om det hadde blitt bedre om den øverste tverrliggende skyggen ikke hadde gått rett over øynene...? Jeg føler at jeg gjerne ville ha sett begge øynene hennes... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå