Gå til innhold

Telenor Låst mobil - Ikke låst - JIPPI!

Anbefalte innlegg

hehe, jeg bare tenker jeg må dele dette med dere:

Jeg skulle ha ny mobil, endte på en N65, telenorlåst mobil!!

Jeg kjøpte den med dyrt abb, så jeg fikk mobilen for 999kr på elkjøp (elns). Fant så ut jeg skulle enten kjøpe meg "fri" for 600kr og betale de 129x 12mnd og sådan få mobilen for ca. 2500kr totalt.

Det var jo genialt! Hvilken mobil får man for 2500kr uten binding? Ikke noe fetere enn w810i eller w610i!

Men ja.. Jeg ringte Telenor og oppgav IMEI kode, men hun fant det ikke i systemet.. Hun spurte om den er låst.. Jeg bare: jeg vet egentlig ikke om den skal være låst, jeg bare kjøpte den og kjøpte et abb.

Hun sa jeg måtte sjekke om den var låst og ringe opp igjenom den var låst..

Den var jo ikke det da, jeg hev inni chesskortet mitt og alt fungerte gull!! Med andre ord, sparte jeg nå MASSE penger og jeg fikk en GROM telefon.. <3 denne var digg denne telefonen!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sannelig... lenge siden jeg har vært her!

E65 het den visst, ikke N65, lol..

Uansett, jeg må si jeg liker mobilen..

Kamera er ikke like bra som SE mobilen jeg hadde, men mobilen er en del mer avansert på andre områder, områder som for meg er mer viktige..

WLAN er litt kult også da :-)

Total kostnad for meg ble da altså ~~ 1000 for mobil.

Så tok jeg forsikringen for 699 elns..

Kjøpte uorg billader for 99kr, en lærveske for 199kr (nokia org.), etc. så havnet på ~~2000kr.

I tillegg kommer jo seff da 12 mnd med 129kr eller hva det er, men jeg slipper jo gebyr for opplåsning av abb.

ps. flytt gjerne posten til gledesutbrudd!

Ellers, lurer jeg på om kanskje E/N mobilene ikke er sperret? Ser man ikke får koder til de på feks unlock.no

Lenke til kommentar

Er ofte dette skjer, om telefonen er ny på markedet så er de tikke alltid operatørene rekker å låse alle telefonen til release datoen. Så de klistrer bare på at den er låst. Men er ikke noe å satse på, om noen har tenkt til det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...