Fear the Scare Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hei, har over aktiv blære og jeg har null peiling på hva slaks drikke jeg burde holde meg unna, for å ungå tisse pauser vert 5 minutt... Jeg drikker masse forskjellige ting borsett fra alkohol da, men jeg vet ikke hva som er trås alt VERST for blæren, for sånne som meg... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Ikke drikk Cola eller Øl. Begge deler er ekstremt vanndrivende, som fyller opp blæra mye fortere enn andre ting. Derfor må man ha pissepauser 6 ggr i timen når man sitter ved PC'n og pimper Cola hele tiden. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 For å være ærlig så tror jeg ikke at det er typen drikke som gjør at du tisser mye. Jeg tror det kan være at blæra di er litt mindre enn andres slik at den fylles fortere opp. Prøv og ikke drikk så mye, da vil det gå lengre tid mellom hver "tisse pause" Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Ikke drikk Cola eller Øl. Begge deler er ekstremt vanndrivende, som fyller opp blæra mye fortere enn andre ting. Derfor må man ha pissepauser 6 ggr i timen når man sitter ved PC'n og pimper Cola hele tiden. 8929809[/snapback] Cola, gjeller det alle, men også ekstremt mye for sånne som meg? jeg drakk is te i 5 miinutter og måtte på do vertfall vert 5 minutt... DETTE ER ***** SLITSOMT NÅR JEG MÅ SITTE STILLE ELLER ER PÅ SKOLEN! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hmm, kaffe og te er vel de drikkene som regnes som mest vanndrivende.. Drikker du rent vann og likevel må på do hvert 5. min så ville jeg tatt meg en tur til lege.. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Hmm, kaffe og te er vel de drikkene som regnes som mest vanndrivende.. Drikker du rent vann og likevel må på do hvert 5. min så ville jeg tatt meg en tur til lege.. 8929844[/snapback] ok, vann har jeg ikke problem med, men vis jeg drikker for mye farris f.eks. og andre form for vann med kullsyre blir det samme effekt på meg, men ikke med rent vann...vis jeg ikke altså drikker 2 liter .. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Iste går rett igjennom meg hvertfall. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Iste går rett igjennom meg hvertfall. 8929881[/snapback] Er ditt urin helt gjennomsiktig når du drikker is te?? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
rtr Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hos lommelegen står det en del om overaktiv blære: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322276 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå