Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger ny, tøff, komfortabel bil til 150 000kr++

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja da må du nok ut med minst 300k, men fy for en bil. Fin cruiser..

Men syns det er rart at ved siden av Clk vurderer du Civic. De er på en måte litt forskjellig :p

8941671[/snapback]

Ja, blir nok 350 ca.. :cry: Og ja, skjønner at det er en heftig kontrast mellom nye Civic og CLK, men jeg har et dilemma : design, eller splitter ny praktisk bil (den er jo liten) med massevis av fiffige løsninger, og high-tech dash.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt en del negative ting om Honda Civic. Tenker på nyeste modell her. Slåing under gass og nedbremsing, "skrangling" etter en del kilometer. Ellers helt grei bil. Designet er i mine øyne ufordragelig. Ser mer ut som et romskip en bil. Eneste modellen som er tøff av disse er "R" modellen.

Hvorfor ikke ta en titt på tysk nazi-stål ? Tenker da spesielt på Audi A3, evt. Mercedes C-class. (Liker den ikke selv, for liten og wannabe Mercedes. Kjører 07' E220 avantgarde selv)

Ser det ligger mangen fine eksemplarer av Audi A3 på finn. Er for trøtt for å lete opp etter noen fine nå. Dette kan jeg gjøre imorgen :)

Lenke til kommentar
Her har du noen fine bmw'er.

Takk for forslagene. Fine BMW'er ja, men de er litt gamle i forhold til prisen, og hvis jeg skal ut med så mye for en gammel bil, strekker jeg meg heller til en Mercedes CLK.

Alfa'en var også for dyr - synes ikke designet er så voldsomt flott heller. Liker ikke Mini heller :(

Hva med Toyota Celica 2000- ? det er en veldig god bil å kjøre og ser også stilig ut, hvis du leter litt klarer du nok å finne et fint eksemplar til rundt 160k.

8940523[/snapback]

Ikke meningen å såre deg, men den nye Celica ser knalltøff ut fremme, men jeg blir nesten kvalm når jeg ser den bakre delen. Skjønner ikke hvordan de klarte å ødelegge en så flott bil :cry:

8941533[/snapback]

Hehe... synes dem er helt ok, men liker ikke de stygge tåkelysene bak så jeg har lakert dem svarte på min og synes det ble mye bedre da.

her er noen bilder av min bil, min er senket, og har andre baklykter. men kan ikke si at den ser så ille ut at man blir kvalm hehe..

post-25176-1182845974_thumb.jpg

post-25176-1182865213_thumb.jpg

Endret av Dennis87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...