SpeCtaCelus Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Er denne strømforsyningen noe bra? Noen som har testet den, bråker den? Q-Tec Strømforsyning ATX 400W Dual Fan - Strømforsyning for PIII/AMD/P4 CPUs [Rank=106] 273.- på komplett Lenke til kommentar
las^se Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 eg har 550w-versjonen... funker bra den... bråker jo litt (35db), men absolutt en psu å anbefale.. gir min strømkrevende pc nok strøm og vel så d... Lenke til kommentar
555 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har 450Wattern og den er høylytt!. Jeg satte begge viftene til 5Volt og da ble den helt stille Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har 450Wattern og den er høylytt!. Jeg satte begge viftene til 5Volt og da ble den helt stille Hvordan gjorde du dette? Har en Q-Tec 550w. Irriterer noe grenseløst. Lenke til kommentar
555 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har 450Wattern og den er høylytt!. Jeg satte begge viftene til 5Volt og da ble den helt stille Hvordan gjorde du dette? Har en Q-Tec 550w. Irriterer noe grenseløst. Jeg åpnet den, klipte av ledningene til viftene og festet dem til 5Volt på AT kontakten jeg hadde gjemt inne i psu så jeg slipper å ha flere ledninger en nødvendig i kassa. Lenke til kommentar
las^se Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 til 555: bare et spørsmål: hvilken av ledningene/kontaktene som går ut fra psu er 5 volt? de som du fester til cd-rom, hdd og sånn? hvilke farger er de forskjellige? (+/i/jord?) tnx for svar:) Lenke til kommentar
555 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 til 555: bare et spørsmål: hvilken av ledningene/kontaktene som går ut fra psu er 5 volt? de som du fester til cd-rom, hdd og sånn? hvilke farger er de forskjellige? (+/i/jord?) tnx for svar:) Mellom leningene sort og rød er det 5Volt. Mellom sort og gul er det 12Volt Mellom rød og gul er det 7Volt Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Så strømforsyningen anbefales? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Ehm.. Lasse: Jeg fåreslår at du fjerner den logoen/bildet du har i margen før noen klager på deg. Bare et lite tips lissom :wink: Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Kan jeg bytte ut den bakerste vifta uten problemer Lenke til kommentar
kfe Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg har 400 watter`n å er fornøyd med den (etter jeg skifftet viftene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå