Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Får opp Error 678, når jeg skal koble opp mot adsl!


Anbefalte innlegg

her er sitat fra selve Telenor:

 

``det er feil verdier på kontoen din i forhold til ruteren som er utplassert på sentralen din. Vi beklager for dette, og vil rette opp problemet løper av kort tid. min 1 time og i verste fall 12 timer. Så det er bare å vente tålmodig``

 

Dette er tatt fra en privat samtale med en konsulent. Denne meldingen mottok jeg kl. 1305 og nå er den kl. 2154.

 

De klarer aldri å holde det de lover. Dette er skikkelig useriøst!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ringte telenor idag, angående skifting av linjehastighet.

Da sa den dama i telefonen at det var problemer med ADSL på Østlandet, og det skulle vistnok bli fixa asap. (Yea right)

 

Skulle gjerne hatt ngt jeg, men kan bare få telenor :(

 

Nå tuller du.

Du kan få Bluecom, Tiscali, muligens også Tele2 m.f så kom ikke og si du er nødt til og fortsette med TN som ISP.

Lenke til kommentar
Ja jeg kan få bluecom, ikke tele2/tiscali/ngt.

Bluecom er nesten det samma som telenor, samma linjer osv.

Men kundeservicen er nok bedre, men jeg gidder ikke betale penger for å bytte til et selskap som er nesten like dyrt og på samme linjer.

 

Samme linjer?

Det er bare linjene mellom deg og fra sentralen til IDP-neettet som er felles.

De har egen infrastruktur og egne avtaler om utenlandslinjer så de har ikke noe til felles med Telenorplus ADSL.

Og Bluecom har jo hatt tilbud om gratis overgang så det behøver ikke koste deg 5 øre og bytte samt de er ca 500,- billigere pr år.

Men Tiscali kan nok også levere, de leier seg inn på samme linjer som TN+ og Bluecom.

Lenke til kommentar
her er sitat fra selve Telenor:

 

``det er feil verdier på kontoen din i forhold til ruteren som er utplassert på sentralen din. Vi beklager for dette, og vil rette opp problemet løper av kort tid. min 1 time og i verste fall 12 timer. Så det er bare å vente tålmodig``

 

Dette er tatt fra en privat samtale med en konsulent. Denne meldingen mottok jeg kl. 1305 og nå er den kl. 2154.

 

De klarer aldri å holde det de lover. Dette er skikkelig useriøst!

 

Har forsatt ikke fått opp linja. Snakket med de idag også, og nå sier de at det tar normalt 21 timer før serveren på sentralen blir oppdatert. Dette er bullshit. De sier hele tiden noe annet. Klarer aldri å holde det de lover.

 

Begynner å bli skikkelig lei. De regnet med at jeg har oppkobling før torsdag. Pokker ta!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...