Gå til innhold

Ett bilde av en fjellvåk

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg legger ut ett bilde av en rovfugl. Det er tatt forrige uke. Syns selv at det er litt kult selv om fuglen ikke er helt klar. Det er en crop fra ett bilde jeg tok fra ganske lang avstand, omlag 100m og kanskje enda litt lenger. Jeg vet ikke hvilken fugl det er :blush: .. men at det er en rovfugl er sikkert. Må vel kjøpe meg en fuglebok jeg og. :!:

----

Har oppdatert emnetittelen med fuglens navn. Jeg stoler på at mr.olsen & Gissan har peiling og er blitt enige om at det er en fjellvåk.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror det er en våk, men skal ikke si det for sikker. Musvåk eller fjellvåk, lenge siden jeg har tittet på fugler nå..... :(

Det ble nok litt for lite, hva med enda en crop?

8930120[/snapback]

Takk for at dere tar dere tid til en kommentar om bildet. Det er forresten den samme fuglen som er i innlegget mitt for noen dager siden, da i flukt.

Jeg syns selv at enda mer crop er bortkastet. Fuglen blir rar da.. Kan jo legge ut en så får du se selv. :no:

Lenke til kommentar

Jo, ved nærmere ettertanke er det vel en fjellvåk. Den lysfargete stjerten med tilhørende mørk brunt endebånd avslørte at det i mine øyne ser mest ut som en fjellvåk.

(Når jeg spurte hva annet enn musvåk det kunne være, mente jeg selvfølgelig annet enn musvåk og fjellvåk, da vi allerede hadde konstatert at det var en av de alternativene)

Lenke til kommentar
Har ett annet der det kanskje er lettere å se hvilken det er, uklart dette og, men.. Legger den ut da jeg ser at det er usikkerhet rundt fuglen.

*BILDE*

8972940[/snapback]

Joda, det er en fjellvåk.

Hvorfor har du ikke vist dette bildet før? Det var da betydelig bedre!

Endret av Gissan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...