kaasa92 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Under E3-uken som går av stabelen i begynnelsen av juli ryktes det at Nintendo planlegger å lansere Demo Channel til Wii. Som navnet antyder skal det da bli mulig å laste ned spillbare demoer, inkludert de som hvises under E3. Om opplysningene stemmer kommer Mario Kart Wii til å bli premieredemoen som siden lanseres rundt juletider. Dette stod i Gamereactor bladet. Håper dette kommer. Gleder meg til E3 starter Da får vi sikkert høre om non nye spill som kommer til Wii og om noen nye channels kommer Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Men hvor skal vi lagre demoene under E3 messen? Nintendo kan vel ikke gi ut en harddisk på dagen? Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Kanskje ikke demoene er så store. Kan jo lagre de på SD kort. Kanskje de kommer med en oppdatering at det går ann å bruke usb portene til eksterne harddisker? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 En ny nedlastningskanal kommer nok i løpet av høsten. Siden spill som Impossible Mission og California Games vil bli distrubisert via nettet. Tvilsomt at Wii Shop blir brukt til dette. Demoene på E3 får vi nok heller ikke nei. Tror ikke infrastrukturen slik den er nå takler det. Om ikke Nintendo har noe i bakhånd. Blir nok å vente til den nye nedlastingskanalen kommer. Samtidig må vi få ekstern lagring for å fortsette å laste ned ting. Vi kan heller ikke spille av via SD-kort. Forhåpentligvis kommer det en oppdatering som lar oss gjøre nemlig det. Mario Kart Wii er ingen umulighet for at vi får se noe av. At det kommer i år tviler jeg sterkt på. Nintendo har jo tre store titler nå i høst. Super Mario Galaxy, Metroid Prime Corruption og Smash Bros. Brawl. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Så det er nesten helt sikkert at en ny kanal og mere lagrings plass kommer da, eller? Har ikke helt fått med meg at vi vil kunne laste ned rene, nye spill direkte til Wiien via nettet. Er dette spill med lav kvalitet da eller? Som GBA/DS? Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Impossible Mission kommer også i butikken tror jeg. Det er kommet til PSP, så det i hylla på EB i går. Gleder meg hvertfall til neste channel kommer. BTW hva er WFC'ene deres. Regner med at dere har Wii siden dere svarer her. Min ser dere under Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Ganske sikkert, har blitt nevnt noen ganger av utviklere. http://www.joystiq.com/2007/05/22/new-wii-...possible-missi/ Også sterke rykter om en maskinvareavsøring på E3. Det mest sannsynlig er ekstern lagring. Eneste som faktisk gir mening nå. Jeg kan hvertfall ikke komme på noe annet det kan være. Impossible Mission og California Games er begge remake av orginale på Commodore 64. Hvordan de blir er jeg ikke sikker på, men de skal være i tro med orginalen. Endret 23. juni 2007 av TCi Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Artig Skulle det ikke egentlig ha kommet en ny kanal der du kunne "stemme på forskjellige Miier" i april i Japan? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Her finn ein WFC koder: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=678164 Her er ein diskusjon om Wii harddisk: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=777103 Håper det kjem ein Demo Channel, synd det ikkje fantes då eg kjøpte GT Pro Series og Wii Play. Det hadde vert greit å prøve spel før ein kjøpte det, for då kunne ein tenkt om det er ein sjanger du liker o.l. og for å tenkje; er dette min stil? Liker eg dette spelet? Demo Channel hadde eg nok brukt mykje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå