uridium192 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hei. :o Markøren eller linjen flytter seg ikke når jeg bruker pil tastene opp eller ned, i menyen operativsystemvalg./ bootmanager Det funker hvis jeg holder nede delete knappen etter restart hvis jeg vil inn på setup menyen. men ikke i valget operativsystemvalg/ bootmanager. Jeg må plugge i et annet tastatur med PS/2 kontakt, for at det skal funke Hva kan dette komme av.? Det er koblet både på USBèn og PS/2 kontakten. Dette skal være et Logitech med trådløs Optisk mus. Noen som kan hjelpe..? :x :x Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Et tips er å prøve musa på en annen datamaskin! Hvis det ikke funker der heller, ville jeg sett på det som en garantisak! I tilleg er det en funksjon i bios som heter noe lignende USB - MOUSE (ON / OFF) - KEYBOARD (ON / OFF) Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Usb pleier ikke å virke i bios Vet ikke helt hvorfor. men du koble til en overgang fra usb til ps-2 mvh alex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå