Gå til innhold

Din Karakter i Lotro


Anbefalte innlegg

Kule farger på den der :)

 

Btw. hvilken crafter kan legge til farger på klær/armor?

 

Hva er Crafter? Hvordan gjør jeg det der med farger på klær/armor?

 

NB: Er det noen som har en side som kan hjelpe meg litt på lotro. Finner ingen jeg liker. vil helst bli anbefalt en.

 

Edit:

 

I The Rift.

 

[ScreenShot00040-1.jpg]

 

 

I huset mitt :)

 

[ScreenShot00001-2.jpg]

 

Hvordan legger du de på siden? De angrepa osv.??

 

PS: Jeg legger snart ut bilde av meg selv ( level 31 loremaster )

Endret av Henry9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Crafting = Proffesion

 

2. Hvem lager farge: Scholar.

 

3. Man kan enkelt få tak i det på AH (bare søk på den fargen du er ute etter), der varierer prisene veldig, ikke alle items kan farges.

 

3. UI Modifisering: Trykk 'Ctrl' + '*' så kan du flytte rundt på på taskbarene (Trykk samme en gang til for å slå av editering). Du kan laste ned UI mods (Noen er veldig flotte) fra www.lotrointerface.com/

 

4. Sider: lotro.allakhazam.com og lotro.mmodb.com er sider som jeg bruker.

Lenke til kommentar
1. Crafting = Proffesion

 

2. Hvem lager farge: Scholar.

 

3. Man kan enkelt få tak i det på AH (bare søk på den fargen du er ute etter), der varierer prisene veldig, ikke alle items kan farges.

 

3. UI Modifisering: Trykk 'Ctrl' + '*' så kan du flytte rundt på på taskbarene (Trykk samme en gang til for å slå av editering). Du kan laste ned UI mods (Noen er veldig flotte) fra www.lotrointerface.com/

 

4. Sider: lotro.allakhazam.com og lotro.mmodb.com er sider som jeg bruker.

 

Hvor finne jeg Scholar?

 

Edit: Fant en Novice Scholar! Er det den? Hvordan gjør jeg det vidre da? ..

Endret av RKR1992
Lenke til kommentar
1. Crafting = Proffesion

 

2. Hvem lager farge: Scholar.

 

3. Man kan enkelt få tak i det på AH (bare søk på den fargen du er ute etter), der varierer prisene veldig, ikke alle items kan farges.

 

3. UI Modifisering: Trykk 'Ctrl' + '*' så kan du flytte rundt på på taskbarene (Trykk samme en gang til for å slå av editering). Du kan laste ned UI mods (Noen er veldig flotte) fra www.lotrointerface.com/

 

4. Sider: lotro.allakhazam.com og lotro.mmodb.com er sider som jeg bruker.

 

Hvor finne jeg Scholar?

 

Edit: Fant en Novice Scholar! Er det den? Hvordan gjør jeg det vidre da? ..

 

 

Hm, det kommer litt ann på hva du er ute etter...

 

En novice Scholar selger bare ingredienser og oppskrifter til de som har valgt dette som profession. Yrke man velger for å bli Scholar er Historian.

 

Hvis du vil kjøpe farge går du til Auction House, eller sender en request om noen kan selge deg farge på Trade kanalen.

Lenke til kommentar

For å lage din egen farge velger du Historian som yrke (da blir du Scholar, Farmer og Weaponsmith), finner en oppskrift på farge (fra AH, kister, fiender, andre spillere osv), finner ingrediensene du trenger (det står hvilke i oppskriften) og lager den med å trykke Make.

 

For å kjøpe farge leter du i AH, spør andre spillere, blir med i et Kinship osv.

 

For å bruke farge åpner du inventoriet ditt, høyreklikker på fargen, høyreklikker på tingen du vil ha farge på og klikker OK. Men husk at du ikke kan prøve fargen før du bruker den. Dette er viktig da noen ting endrer farge fullstendig (en del rustninger, for eksempel) mens andre ting som frakker ofte kun skifter farge helt i kanten. Et tips er å sjekke i AH om du finner en annen av tingene du vil ha farge på, holder nede Control og venstre-klikker på den for å se hvordan den ser ut. Med å prøve forskjellige ser du hvor de har skiftet farge, og med litt flaks ser du en som har fargen du vil prøve. Du kan spare veldig mange penger slik. (jeg brukte 300s på en enkel dose sortfarge til goth-hobbiten min. Hadde vært kjipt om den kun hadde endret en minimal del av jakken.) ;)

 

Men on-topic nå. Lekte litt med edderkopper i dag. Og jada, jeg er alene mot den ene, mens hele gjengen denger løs på den andre. Man kødder ikke med hobbiter. :p

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...