filmnils Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Kjøpte meg Panasonic Nv-Gs230 i dag til 3990 kroner. Var veldig usikker på om jeg skulle velg 320 med optisk stabilisator, me ville heller ha mic-inngang samt at jeg tror det holder til mitt bruk. Et stativ vil vel uansett hjelpe når det gjelder å stabilisere bildet? Men er det det samme hva slags kassetter jeg bruker i kameraet? Har hørt at man ikke bør blande produsenter, men hvilke produsenter er best? Er jo greit å bare bruke disse i såfall da. Og noen som kan anbefale et stativ til dette kameraet? Vet noen om et sted på nettet man kan få kjøpt billig minnekort til dette kameraet også så sleng det gjerne ut! takk for hjelp! Endret 23. juni 2007 av filmnils Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Har hørt positiv omtale om Panasonic og Sony. Har hørt advarsler om TDK. Jeg bruker Sony og er fornøyd. De forhandler dem på Expert. Det fins også 80min kassetter. En del dyrere, men verd det. Bestillte 10 stk på pc-express.no. Tok opp en konset på 70 min. Jeg tror at jeg var den eneste som fikk tatt opp konserten i sin helhet, mens andre måtte bytte kassetter/DVD. Jeg bruker dette stativet, og er veldig fornøyd. Du får også kjøpt det på Clas Ohlsson. Fungerer ikke så bra til vanlig fotoapparater da du ikke kan tilte hodet 90 grader. Til dette har jeg et billigere stativ (Velbon 360), men dette er ikke dempet, og ikke så godt å panorere med. Minnekort er vel blitt ganske billig i butikk også. Tror ikke du kommer til å ta så mange fotografier med det kameraet, man. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå