Gå til innhold

Komplett.no og ukens tilbud

Anbefalte innlegg

Jeg så reklamen her på hw.no at komplett.no selger seagate 120gb harddisker til 1 275kr, og syntes det var et bra tilbud. Men jeg gikk ut og ut av vinduet med ukens tilbud oppe. Da jeg kom tilbake, tenkte jeg at jeg skulle bestille denne harddisken. Jeg gikk inn på komplett.no og letet etter ukens tilbud, men fant det ikke. Letet lenge, men kunne ikke finne det. Synes det var rart, føles nesten litt lurt når ukenstilbud ikke vises på første siden. Noen som er litt enige?`

PS: Er det noen som vet om dette tilbudet har vart i en uke nå? Altså endres i morgen. Står jo at de endrer tilbud vær tirsdag, men har ikke sett det før, selv om jeg har tenkt en stund på å kjøpe meg ny harddisk, og hadde trolig lagt merke til det om jeg hadde set det før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sansynligheten er stor for at komplett gjorde om websiden og endret prisene så snart de fikk mistanke om at du kom til å kjøpe en harddisk.

Ja, må nok være det, får se rundt etter en annen internettbutikke, kan ikke ha noe av synske komplett. :p

hm...

jeg finner det med en gang... ligger øverst i midtkolonnen...

hvis det ikke funker, kan du jo prøve å tømme cache'n i nettleseren din..

Hmm... nå fant jeg det også, med svær stor skrift og greier, får vel skylde på at den ikke var rød :p Letet etter vanlig tekst jeg. Mine paranoide fårestillinger av komplett stempte vist ikke (heldigvis). :oops:

Må bare få si at dette var etter jeg tømmet cache'n i nettleseren min, kanskje det ikke var der? :roll:

Men: trenger fortsatt svar på om dere tror de har tilbudet i morgen også? Har nemlig ikke sett det før (selv om jeg tydeligvis er flink til å overse ting)

Lenke til kommentar
Det tilbudet som står der nå varer til den 13.01.03. Jeg tittet i går, og da var det 4 andre tilbud der.

Takk, det var da godt :)

Fant på enda en forklaring på hvorfor jeg ikke så det også nå :) :

Det ligner jo på et reklamebanner! (noe jeg som har lært meg ikke skal sees på :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...