Gå til innhold

MX Revolution. Markørproblemer (LØST)

Anbefalte innlegg

Noen andre som har problemer med denne drittmusa? Like før den går rett i donken.

Når man svir av nesten 800 spenn på ei mus må man vel kunne forvente at det funker bedre? (Sorry, måtte bare få ut litt frustrasjon)

Lurer på om musa er beregna mest til bærbare maskiner.

Virker som om den mister kontakt med usb enheten i ny å ne. Markøren stopper rett og slett opp. Dette er utrolig provoserende.

Enten det måtte være i windows eller spill. Ja, vet at trådløst kanskje ikke er optimalt til spill, men man må vel kunne forvente at man skal kunne trekke muspekeren over skjermen rolig, uten at den stopper opp i 2 sekunder?

Finner ikke noe svar på Logitechs sider, har siste programvare og setpoint til musa også.

En annen provoserende ting er at mousebutton 4 og 5 ikke er mulig å konfigurere i spill dersom man har setpoint aktivert. (World of Warcraft hvertfall).

Noen andre som har lignende erfaringer og kanskje løsninger på problemet mitt?

Endret av Valldemar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har den musa selv og den funker glimrende!

Jeg hadde før USB enheten bak PCen, men jeg hadde også litt problemer at musen hang et sekung. Siden jeg har en USB-hub satt jeg den rett under PC benken(en "hylle") og nå funker det perfekt. Har du en USB forlenger eller noe kan du bruke den slik USB enheten kan plasseres en bedre plass.

MX Revolution er ikke beregnet på bærbare maskiner, det har de VX Revolution til ;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde før USB enheten bak PCen, men jeg hadde også litt problemer at musen hang et sekung. Siden jeg har en USB-hub satt jeg den rett under PC benken(en "hylle") og nå funker det perfekt. Har du en USB forlenger eller noe kan du bruke den slik USB enheten kan plasseres en bedre plass.

MX Revolution er ikke beregnet på bærbare maskiner, det har de VX Revolution til ;)

8938545[/snapback]

Har ikke noen usb hub eller usb forlenger nei.

Når jeg bruker musa på jobb på bærbar maskinen min så funker det hele glimrende. Tenker at det er på grunn av at USB enheten ikke er så langt fra musa da.

Dreiv å sjekket litt opp rundt på Logitechs forum, og det ser ut til at det er mange med samme problemet.

Lenke til kommentar

8938545[/snapback]

Har ikke noen usb hub eller usb forlenger nei.

Når jeg bruker musa på jobb på bærbar maskinen min så funker det hele glimrende. Tenker at det er på grunn av at USB enheten ikke er så langt fra musa da.

Dreiv å sjekket litt opp rundt på Logitechs forum, og det ser ut til at det er mange med samme problemet.

8940430[/snapback]

Var å plukka opp en USB forlenger slik at jeg fikk mottaker enheten opp på pulten min på hjemmepcn. Dette så ut til å gjøre underverker.

Var noen på logitechs forum som mente det kunne være et problem for de som har tower i Aliminium, noe som er tilfellet for meg. Problemet virker hvertfall å være løst hos meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...