IndR Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg kan fint gå inn på vanlige public-servere med all slags mods, men når jeg skal inn på f.eks. warservere som krever passord, går det ikke. Det står at passordet er feil, selvom passordet er riktig. Alle andre komme inn, men jeg komme ikke med det samme passordet som alle andre brukte? Noen som har peiling på dette? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Prøv å bytt nick til noe kortere. Med lange nick får en ofte "string-feil", og får derfor ikke koblet seg til servere med passord. Lenke til kommentar
IndR Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Nei, det er ikke det som er problemet Jooakim:) Prøvde med nicket "hei", og det funker fortsatt ikke.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hm, ok. Da er nok passordet du skriver inn feil (sjekk caps lock). "Connect IP;password "passordettilserver"" - uten "". Lenke til kommentar
IndR Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Neida, jeg har jo connecta til servere med passord over en million ganger, via console og favoritter. JEG VET at passordet er riktig, CAPSLOCK er av, fortsatt kommer jeg ikke inn. Jeg vet om andre som har hatt dette problemet, men aldri funnet et svar liksom. Alle som jeg kjenner kommer inn med det samme passordet, sjekker capslock og alt, funker fortsatt ikke.. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Har hatt det samme problemet noen ganger og da har jeg lagt merke til at når jeg skriver inn passordet og trykker enter "hopper" det inn et par tegn til Når jeg restarter Steam funker det igjen. Ellers har: Connect ServerIP;password PASSORD funket hver gang. Lenke til kommentar
IndR Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Men tror ikke det er saken her, fordi jeg har til og med lagt til i favoritter og prøvd å connecte derfra. Har restartet steam også liksom, men skjønner fortsatt ikke problemet. Kanskje noe med den siste updaten elno.. Lenke til kommentar
IndR Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Kommer med litt mer info, så en smarting som Jooakim kan hjelpe meg der ute.. Når jeg prøver å connecte en server med passord som "lol", kommer dette i consolen og det står at det er feil pw.. Connecting to 193.93.221.62:27015... Invalid server password. Info string length exceed. Hva betyr dette? Lenke til kommentar
Major Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 skriv Connect 93.93.221.62:27015;password lol Lenke til kommentar
IndR Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Les de postene over, akuratt det jeg gjør, men det som ikke funker, kommer ikke inn med pw.. Endret 15. august 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Husker noe lignende hendte med meg. Kan hende det var tilfelle, men jeg skreiv passordet først, for så å skrive ipen ( var på 1.5 trur jeg, og lenge siden. Kan hende jeg tar feil ) Lenke til kommentar
hiper Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 De som connecta til serveren før deg, de kjører ikke en config med sv_password i eller byttet map da? Lenke til kommentar
IndR Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Neida. Jeg er helt fast bestemt sikker på at passordet er riktig, fordi det gjelder ikke bare en server men flere, så det er ikke noe tvil om at jeg skriver passordet riktig. Shikaru: Mener du at jeg skal prøve slik: password "passord";connect "IP"? Endret 15. august 2007 av Singh_Toor Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Nei, han mener; passord "passord" - uten "". connect "IP:Port" - uten "". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå