Gå til innhold

prisantydning for 2GB kit PC6400

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hepp

Jeg har et Corsair Twin2X PC6400C4 2gb kit liggende. Dette er helt nytt og ubrukt. Hva kan jeg forvente av pris?

8928864[/snapback]

Koster i overkant av 1000 kroner på komplett, du kan vel selge det for ca. 700-800

8928992[/snapback]

Ja, jeg så noe slikt på Komplett.no

Men det er helt uaktuelt å selge de for under 1000,- Siden brikkene er helt nye, så skal jeg ha samme pris som Komplett, eller 100,- under. Garanti medfølger på lik linje som om man kjøper på nett. I butikk koster disse rett i overkant av 1500,-

Men takk for innspill ;)

Lenke til kommentar
Men det er helt uaktuelt å selge de for under 1000,- Siden brikkene er helt nye, så skal jeg ha samme pris som Komplett, eller 100,- under. Garanti medfølger på lik linje som om man kjøper på nett. I butikk koster disse rett i overkant av 1500,-

Men takk for innspill ;)

8929868[/snapback]

Jeg liker en slik inntilling fra selger. Derfor har vi et begrep som heter "hyllevarmer" :!:

Lenke til kommentar

Ja, det kan nok godt tenkes at jeg gjør lurt i å beholde brikkene for en evnt annen maskin, men når jeg da betalte 2500,- for under et halvt år siden, så selger jeg de ikke for 30% under dagens pris når de er ubrukte og garanti medfølger.

Da får de heller varme hylla her til jeg får noe praktisk bruk for dem ;)

Lenke til kommentar
Tror de koster 1100 eller no, selg for 900, mitt siste "bud"

8930366[/snapback]

Det er litt frustrerende at RAM har blitt så billig, men det er jo noe av gamet at ting går av moten ganske fort.

Takk for alle innspill ;)

Mye mulig jeg bare bytter inn brikkene i et MS Entertainment 7000 pakke. Trådløst tastatur og mus over bluetooth.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...