denon76 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Er hovedkort fra Msi noe dritt? er kortene fra Asus bedre? Har teng å oppgradere pc'en. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har hatt to ASUS kort. begge to har vært bra..... MSI aner jeg ikke!!!!! Lenke til kommentar
Goof Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg synes at både MSI og Asus er gode. Har MSI nå og er storfornøyd Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 personlig har jeg kun hatt 1 asus kort og er storfornøyd. da det gjelder MSI kan jeg ikke si det samme. Problemer som at biosen resettes halveis hver gang jeg rebooter og memory sjekking ved boot som står i flere timer uten å bli ferdig er noen av problemene jeg har opplevd. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hadde store problemer med mitt MSI kort med en gang jeg fikk det. Måtte flashe Bios. Måtte instalere ny NB vifte siden den som fulgte med ikke helt taklet livet i min PC. Ville ha valgt EPOX jeg. De får alltid gode reviews og jeg har erfaring fra et kort og jeg var storfornøyd. Soltek er også et merke som jeg (Og tester) kan anbefale. Lenke til kommentar
draboda Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 jeg ville tro hovedkort produsentene ikke teller så mye, det er mer hvor høy bushastighet det er på kortet og hvor bra prosessor og ram du har. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har hatt (og har fremdeles) 2 stk. MSI- kort. Det ene er i signaturen min, og det andre er et MSI 694T Pro - og begge har vært helt problemfrie. Jeg har klokket dem også, og det har også godt bra. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Er også storfornøyd med mitt MSI kort, det samme er mine kompiser Lenke til kommentar
Term Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg hatt kun hatt erfaring med MSI, og den var dårlig. Men har holdt på med masse ASUS kort (5-10) og ingen av disse har det noen gang vært problemer med. Jeg er stor fornøyd med asus sine kort, og har litt lyst å teste det nye med Nforce chipsettet. Soyo dragon kortene er også stilige og bra. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Vel det ser ut som erfaringene er litt forskjellige, men jeg tror ikke det er serlig forskjell på asus og msi. Har selv hatt mange kort av begge typene og har aldri hatt prob med Msi, Asus har jeg hatt problemer med 2 stk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå