toshy Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Heisann! Her om dagen kom jeg på en gammel serie som ofte gikk på barnetv på lørdager for sikkert en 10-13 år siden. Jeg husker ikke helt handlingen, men det startet alltid med en bjørn som stod å snakket litt, og så gikk han enten til venstre eller høyre, og da kom det forskjellige fortellinger... Mener å huske at serien er romensk, eller noe i den dur... Noen som husker navnet på denne serien, da hadde jeg blitt svært så glad... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Heisann toshy og velkommen til forumet. Jeg vil også minne om vår tre-ords-regel som dikterer at alle emnetitler skal bestå av minst tre ord for å forklare temaet så bra som mulig slik at du skal kunne vite hva tråden omhandler uten å ha lest førsteposten. Bruk -knappen til å endre emnetittelen på førsteposten. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Er dette rett serie? http://home.online.no/~groennsl/janosch/ Bjørn og Tiger som skulle til Panama. Her er forøvrig en halvstor liste over gamle barne-TV-programmer. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Collagol ? ... men han er vel litt eldre kanskje? Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) 10-13 år siden, det er mine siste år med barne-tv det! Burde komme på denne hvis jeg tenker godt nok. Høres kjent ut ihvertfall. Hvis du husker den første bokstaven kan du jo sjekke på denne sida jeg fant http://home.online.no/~groennsl/barnetvtvseriene.htm Endret 24. juni 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
toshy Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Ah, kongetakk! Det var Janosch jeg var på leting etter... Made my day! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå