Førkja Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 90s sitcoms var helt konge. Friends, King of Queens, Fresh Prince, Step by Step, Pizzagjengen, og jeg tør også nevne Mot i Brøstet og Keeping Up Appearances. Gode sitcoms i 2014: kommer ikke på noen Joda, det er endel. How I Met your Mother var bra, helt til den siste episoden (IKKE SE DEN!), The Big Bang Theory har og vært veldig bra, selv om den siste sesongen ikke var den beste. Chuck Lorre har en ny sitcom ute, Mom, den er veldig bra! It's always sunny in Philadelphia er god. The IT crowd var FANTASTISK (britisk)... De finnes. Men, Friends var noe helt spesielt, det er ikke til å komme bort ifra. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Uten tvil guttene som er morsomst i serien. Alle er morsomme på hver sin måte, men den jeg flirer høyest og lengst av? Må nok være Ross. Fantastisk fyr. Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Vurderer å se den siste episoden av Friends, har sett alle andre episoder, men er redd for å bli skuffet :/ Friends er faktisk favoritt serien min atm, TBBT har blitt kjedelig og HIMYM har aldri vært like artig. Lenke til kommentar
SSondre Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Jeg har alltid likt Chandler best. En av de beste scenene i hele serien er den hvor han står på kontoret til Rachels sjef, og er låst fast med håndjern i en arkivskuff, for så å prøve å dra litt i håndjernet og få skuffen i hodet Jeg sier noen ganger "How you doin'?" til venninner, men da ment som spøk. Er usikker på hvem jeg liker minst. 8928499[/snapback] Jeg husker spsielt scenen der Joey hadde sviktet Chandler og måtte "bo" i en pappeske. Veldig morsomt. Flere favorittscener? Det var riktignok Chandler som bodde i pappesken Lenke til kommentar
SSondre Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Synes Chandler er mest morsom og karismatisk av de seks, og deretter følger nok Joey. Ross var veldig morsom i de første sesongene, men ble etterhvert kjedelig. Deretter følger Rachel, Phoebe og Monica Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Liker alle karakterene veldig godt, det som gjør serien så bra. Liker at serien er en man kan se når som helst. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Mulig det er bare meg, men jeg sitter igjen med et inntrykk av at Joey ble mindre 'intelligent' etter hvert som serien fortsatt utover til slutten. Dametekket beholder han, men fra å være den litt kule fyren, blir han bare mer og mer enkel. Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Flere av karakterene i serien skulle jo egentlig være helt anderledes, og de ble endret en god del den første sesongen. Egentlig så la jeg ikke noe mye merke til det du nevner, men jeg vet at de endret seg en del ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå