Pañolada Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Forresten, har noen lyst å lage en Friends-Quiz? Jeg har allerede laget en quiz (Stargate-quizen), men er litt for lat til å lage en Friends Quiz selv 8931061[/snapback] Hvordan gjør man det..? Via en internettside? Her på forumet? Edit: NB: Jeg har faktisk sånn Friends-spill til Ps2, kom jeg på.. Tragisk kjedelig! 8931515[/snapback] haha det spillet har jeg også , det er utrolig dårlig :!: Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg liker Joey også (enig at Chandler alltid er tidig).. Mat og damer.. Har ledd mye av han Joey..! "How you doin'?" Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Chandler er best. Digger episoden der han blir skikkelig badefreak "I like the flowery smell ... which is okay, because I've got my boat" Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Phoebe er jo kremen av friends! Hun og de heidundranes knall-låtene sine. 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Phoebe er jo kremen av friends! Hun og de heidundranes knall-låtene sine. 8938425[/snapback] Jeg kan Smelly Cat på gitar Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Phoebe kvalifiserer seg lett som en av tidenes mest irriterende tv-karakterer. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Phoebe kvalifiserer seg lett som en av tidenes mest irriterende tv-karakterer. 8939570[/snapback] ...dø... Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Egentlig kunne Friends kvitta seg med hele jentegjengen. Ikke en sjel av dem er morsomme. Anniston kunne hatt en gjesterolle, så ville vi gutta hatt noe fint å se på. Egentlig er det kun gutta som duger. Ross har virkelig potensiale, men desverre bestemte manusforfatterne seg for å presse han inn altfor mange sentimentale scener. Chandler var også til tider en artig kar, med mange kvikke kommentarer og tørre vitser. Desverre ble han tøffel med Monica på sin eldre dager, og endte opp som en kjedelig type. Lenke til kommentar
FourAces Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 liker best chandler og ross de skaper liv i serien liker ikke pheobie eller hva hun heter, hun er bare rar og kommer me tåpelig ting, me not liek alt i alt kongeserie kunne ikke vært mer enig. ross og chandler er de morsomste elsker disse klippene: http://www.youtube.com/watch?v=AXAE49Dg6Jo og http://www.youtube.com/watch?v=8crIIdMAGsk jeg synes pheobe bare er slitsom.. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Selv har jeg alltid likt Chandler best. Utrolig festlig sans for humor. Jeg syns det var utrolig spennende å se "Behind the scenes" av serien før sesongavsluttningen av sesong ti, som for øvrig ligger ute på youtube. Phoebe har jo alltid vært helt spesiell når det både kommer til humor, og sangene sine. Det er forresten veldig rart å se hun synge de klassiske sangene når hun er "Lisa Kudrow". Hele sieren er forresten herlig! Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Egentlig ganske fin side med masse fakta jeg ikke visste om: http://www.friends-tv.org/faq.html Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Phoebe kvalifiserer seg lett som en av tidenes mest irriterende tv-karakterer. Huff.. Var det ikke Lisa Kudrow den som vant priser for sin rolle? Og bare Jennifer Aniston som klarte å vinne en emmy etter sesong 10 var ferdig? Friends hadde ikke vært bra uten Phoebe sin karakter, for uten hun så fungerer ikke Joey i mixen, uten Joey fungerer ikke Chandler. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Chandler og Joey er favorittene mine i Friends. Husker spesielt en episode når Chandler og Joey passer på Ben (ungen til Ross) og glemmer han igjen på bussen (mens de flørter med noen damer). Scenen når de deretter skal hente Ben på hittegodskontoret er uforglemmelig. Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Fant først nå ut at det er 2 forskjellige skuespillere som spiller faren til Ross og Monica. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Fant først nå ut at det er 2 forskjellige skuespillere som spiller faren til Ross og Monica. Huh? Kun en som er listet på imdb. . http://www.imdb.com/title/tt0108778/fullcredits?ref_=tt_cl_sm#cast Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Blir vell litt feil av meg å kalle han skuespiller, men synes det var litt interessant. Fra den episoden her dukker det opp en annen skuespiller som faren, blant annet ved 0:28, 0:33 og 0:58. Merka det ikke før jeg leste kommentarfeltet. http://www.youtube.com/watch?v=c5-TP6RQAgQ Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Chandler er for meg den beste karakteren i Friends, Joey som en god nummer to. Helt klart de to beste i serien, men de andre er også viktig for serien. Jeg er også en av de som synes Phoebie er den dårligste karakteren av hovedpersonene. Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 https://www.youtube.com/watch?v=i4H2JHp5XOQ#t=90 Veldig artig å se noen av de sammen igjen på settet! Lenke til kommentar
Førkja Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Når serien først ble sendt, så syntes jeg og at Phoebe var den svakeste karakteren, men i voksen alder har jeg fått mer og mer sans for henne! Scenene der hun parodierer Joey sin agent er geniale, og hun er den eneste som har et liv utenfor gjengen, så hun bringer inn litt liv og luft innimellom, noe som gjør at serien ikke blir klaustrofobisk og "innavlet". Jeg tror ikke at serien ville overlevd så lenge som den gjorde uten henne. Jeg har mange favorittscener fra serien, men den eneste serien som fortsatt gir meg krampelatter selv idag, etter utallige visninger, er faktisk scenen med Ross og Mike. Når Ross skal ta telefonen og Mike kaster seg etter den... jeg flirer bare ved å tenke på den. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 90s sitcoms var helt konge. Friends, King of Queens, Fresh Prince, Step by Step, Pizzagjengen, og jeg tør også nevne Mot i Brøstet og Keeping Up Appearances. Gode sitcoms i 2014: kommer ikke på noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå