Gå til innhold

Har du gjort noe dumt? Har du kjøpt noe dumt?

Q-Bert

Anbefalte innlegg

ingen av dere har gjort noe i nærheten av hva jeg har gjort eller sagt. kan ikke engang si hva det er.

8931585[/snapback]

:cry:

Ble nysgjerrig nå, har du sagt A, må du si B!

Gi oss en smakebit iallefall da..

:xmas:

8931605[/snapback]

kan ikke.. det er bare for ille

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ingen av dere har gjort noe i nærheten av hva jeg har gjort eller sagt

8931585[/snapback]

Tvilsomt at noen har klart å gjøre eller si noe dummere enn deg, ja.

8931681[/snapback]

sikkert noen ja.. men på forumet. antagligvis ikke.

Edit: Steffyboy kanskje, men han er nok mer talk enn action. sett bilder av han

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

noe som kanskje er like ille kan være å gå inn i huset til en gammel dame å legge seg naken i senga med henne mens a sover. etter å drekki opp meste parten av drekka varene hennes og så bli dratt ut av snuten dagen etterpå på for så å ende på sjukehuset pga for mye promille og så stikke av før politiet kommer tilbake. glad jeg ikke hadde lommebok eller mobil med meg. men dette er jo bare sånn det kunne vært

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Kjøpte musikk og filmer for alle sparepengene en gang. De pengene kunne jeg trengt nå. Har også kjøpt fiskeutstyr for ti tusen kroner, og det ble bare brukt tre ganger.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
noe som kanskje er like ille kan være å gå inn i huset til en gammel dame å legge seg naken i senga med henne mens a sover. etter å drekki opp meste parten av drekka varene hennes og så bli dratt ut av snuten dagen etterpå på for så å ende på sjukehuset pga for mye promille og så stikke av før politiet kommer tilbake. glad jeg ikke hadde lommebok eller mobil med meg. men dette er jo bare sånn det kunne vært

8931802[/snapback]

Haha.. :D

Det hadde vært moro hvis det hadde skjedd... ?

Lenke til kommentar
bruke 4000,- på et effektnalegg til sykkelen. når jeg fikk det, bråka det så mye at jeg fikk det av med en gang, og solgte det for 2000. ikke kjøp effektnalegg, uplomber i stedet!

8931171[/snapback]

Effektanlegg går jo bedre en uplombert, hvem bryr seg om hvor mye det bråker, det skall bråke en del hehe

Jeg har kjøpt og gjort så mye dumt så jeg vet ikke engang hvor jeg skall begynne eller hva som er værst :p

Lenke til kommentar
Mitt dårligste kjøp er en crappy sandwich på Trondheim S. Jeg var liek sulten hele veien hjem til Røros.

8937307[/snapback]

HATER at de ikke har Jafs på veien fra Bergen til Røros..!

De har syyyykt gode milkshaker (sjokolade og pistasj). NAM :love:

Lenke til kommentar
bruke 4000,- på et effektnalegg til sykkelen. når jeg fikk det, bråka det så mye at jeg fikk det av med en gang, og solgte det for 2000. ikke kjøp effektnalegg, uplomber i stedet!

8931171[/snapback]

Effektanlegg går jo bedre en uplombert, hvem bryr seg om hvor mye det bråker, det skall bråke en del hehe

Jeg har kjøpt og gjort så mye dumt så jeg vet ikke engang hvor jeg skall begynne eller hva som er værst :p

8933302[/snapback]

kommer an på turtall. siden jeg liker meg best på lave turtall, funker uplombert flotters. ikke er det laget av tynt metall heller. :D

Lenke til kommentar

Kjøpte eit SteelSound 5H headset (USB-versjonen) på butikk for nesten 1000 kr.

Då eg installerte drivarane blei heile PCen fucka opp. Sjølve headsetet streika også etter eit par månader, og eg fann aldri igjen nokon kvittering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...