Gå til innhold

Har du gjort noe dumt? Har du kjøpt noe dumt?

Q-Bert

Anbefalte innlegg

Har du gjort noe dumt? Har du kjøpt noe dumt?

Del det med oss!

Hva er det dummeste du har gjort? (f.eks. prøvd å lære seg å sykle enhjulssykkel i 20 timer uten å klare det, starte dnne tråden osv.)

Hva er det dummeste du har kjøpt? (f.eks. en sånn tut (objektiv) som er helt idiotisk å kjøpe!)

YEY :xmas:

Endret av kla008
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Koss PortaPro er jo et okok headset, da. :) synes jeg.

Noe dumt jeg har gjort.. mmm.. sa heisveis til en skalla mann som kom inn i banken endag. Virka som han blei litt støtt. x) Ikke.. det dummeste, men kanskje ikke veldig smart.

LOLOL I just realized at jeg ikke hadde så mye å tilføre tråden :<:<

Lenke til kommentar
dummeste jeg har gjort: svare på denne måten...

dummeste jeg har kjøpt: spill til 100,- (når jeg komm hjem manglet install cden... :thumbdown:

8929783[/snapback]

Snakker om spill, jeg kjenner en som kjøpte Half-Life Anthology til 4 venner..

Lite crap, han trodde det var CS 1.6 i spillet ! :D

:xmas:

Lenke til kommentar
Dummest jeg har kjøpt = Kjøpte en sparkesykkel for rundt 1000 kroner, de var svært ny, og etter ei uke var prisen 500 kroner... Maste ganske mye før jeg fikk sparkesykkelen. Fikk dårlig samvittighet der, ja.

8929755[/snapback]

Kjenner meg igjenn der..

Lenke til kommentar

Jaggu. Kjøpte WoW (kastet bort over 1 og et halvt år av livet)

Kjøpte sånn magetreningsbelte fra tv.shop (lol)

Kjøpte meg metalldetektor for å gå på stranda å samle penger. Den ble ALDRI brukt xD hehe.

Har også gjort mye dumt som å kaste stein fra en bru på biler, arrangert fest mens foreldra mine er borte og drikket meg drita å rasert huset (Bokstavelig talt. Alt ble knust så jævelig), stjelt bilen til fatter mens han har vært borte, lagd nettside for en lærer og hengt han ut for å være pedo(fikk ikke akkurat de beste karakterene fra han ;> hehe), Røyka hasj, drukket meg drita og sniket meg inn i huset til nabojenta å blitt busta (var sammen med en kompiss, 3år siden, ser henne fortsatt ikke i øynene ;>) og sikkert masse mer som jeg ikke kommer på :p

Heldigvis ble alt gjort mens jeg var under kriminell lavalder. Har ingenting på rullebladet^^

Endret av Zeelot
Lenke til kommentar
Jaggu. Kjøpte WoW (kastet bort over 1 og et halvt år av livet)

Kjøpte sånn magetreningsbelte fra tv.shop (lol)

Kjøpte meg metalldetektor for å gå på stranda å samle penger. Den ble ALDRI brukt xD hehe.

Har også gjort mye dumt som å kaste stein fra en bru på biler,  arrangert fest mens foreldra mine er borte og drikket meg drita å rasert huset (Bokstavelig talt. Alt ble knust så jævelig), stjelt bilen til fatter mens han har vært borte, lagd nettside for en lærer og hengt han ut for å være pedo(fikk ikke akkurat de beste karakterene fra han ;> hehe), Røyka hasj, drukket meg drita og sniket meg inn i huset til nabojenta å blitt busta (var sammen med en kompiss, 3år siden, ser henne fortsatt ikke i øynene ;>) og sikkert masse mer som jeg ikke kommer på :p

Heldigvis ble alt gjort mens jeg var under kriminell lavalder. Har ingenting på rullebladet^^

8931272[/snapback]

Wow :xmas:

Litt av en tur..

Jeg kjøpte sånn styrketreningsgreie, stort gymstativ, for flere tusen kroner..

Tror det er blitt brukt under 5 ganger!

Lenke til kommentar

dummest jeg har noen gang kjøpt må være et kamera fra QXL. Det var direkte fra Kina og produktet var skikkelig plastik. Når jeg holdt kamera så føltes det du som et leketøy man får i Donald blader. Jeg betalte kamera 1000kr, men solgte det første dagen jeg fikk det for samme pris så det ordnet seg. Men fra nå av vet jeg at jeg skal aldri handle noe cheap ukjent merke gadgets fra Kina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...