Q-Bert Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Har du gjort noe dumt? Har du kjøpt noe dumt? Del det med oss! Hva er det dummeste du har gjort? (f.eks. prøvd å lære seg å sykle enhjulssykkel i 20 timer uten å klare det, starte dnne tråden osv.) Hva er det dummeste du har kjøpt? (f.eks. en sånn tut (objektiv) som er helt idiotisk å kjøpe!) YEY Endret 23. juni 2007 av kla008 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Kjøpe Koss PortaPro :sad: Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Koss PortaPro er jo et okok headset, da. synes jeg. Noe dumt jeg har gjort.. mmm.. sa heisveis til en skalla mann som kom inn i banken endag. Virka som han blei litt støtt. x) Ikke.. det dummeste, men kanskje ikke veldig smart. LOLOL I just realized at jeg ikke hadde så mye å tilføre tråden :<:< Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg kjøpte WoW. Sløste bort noen måneder av livet mitt der ja... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Dummest jeg har kjøpt = Kjøpte en sparkesykkel for rundt 1000 kroner, de var svært ny, og etter ei uke var prisen 500 kroner... Maste ganske mye før jeg fikk sparkesykkelen. Fikk dårlig samvittighet der, ja. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 dummeste jeg har gjort: svare på denne måten... dummeste jeg har kjøpt: spill til 100,- (når jeg komm hjem manglet install cden... Lenke til kommentar
Q-Bert Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 dummeste jeg har gjort: svare på denne måten... dummeste jeg har kjøpt: spill til 100,- (når jeg komm hjem manglet install cden... 8929783[/snapback] Snakker om spill, jeg kjenner en som kjøpte Half-Life Anthology til 4 venner.. Lite crap, han trodde det var CS 1.6 i spillet ! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Nesten det dummest jeg har kjøpt = HL2 episode one Endret 23. juni 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Q-Bert Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Nesten det dummest jeg har kjøpt = HL2 episode one 8929807[/snapback] Det dummeste da..? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Nesten det dummest jeg har kjøpt = HL2 episode one 8929807[/snapback] Det dummeste da..? 8929815[/snapback] Se litt opp i tråden Lenke til kommentar
Q-Bert Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Nesten det dummest jeg har kjøpt = HL2 episode one 8929807[/snapback] Det dummeste da..? 8929815[/snapback] Se litt opp i tråden 8929823[/snapback] Sry, ,så det ikke Ikke kjøp WoW iallefall Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Det dummeste jeg har gjort, er å svare i denne tråden! Daniel Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Oi, det var jo nesten ikke ventet. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 bruke 4000,- på et effektnalegg til sykkelen. når jeg fikk det, bråka det så mye at jeg fikk det av med en gang, og solgte det for 2000. ikke kjøp effektnalegg, uplomber i stedet! Lenke til kommentar
LasH Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Dummest jeg har kjøpt = Kjøpte en sparkesykkel for rundt 1000 kroner, de var svært ny, og etter ei uke var prisen 500 kroner... Maste ganske mye før jeg fikk sparkesykkelen. Fikk dårlig samvittighet der, ja. 8929755[/snapback] Kjenner meg igjenn der.. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Jaggu. Kjøpte WoW (kastet bort over 1 og et halvt år av livet) Kjøpte sånn magetreningsbelte fra tv.shop (lol) Kjøpte meg metalldetektor for å gå på stranda å samle penger. Den ble ALDRI brukt xD hehe. Har også gjort mye dumt som å kaste stein fra en bru på biler, arrangert fest mens foreldra mine er borte og drikket meg drita å rasert huset (Bokstavelig talt. Alt ble knust så jævelig), stjelt bilen til fatter mens han har vært borte, lagd nettside for en lærer og hengt han ut for å være pedo(fikk ikke akkurat de beste karakterene fra han ;> hehe), Røyka hasj, drukket meg drita og sniket meg inn i huset til nabojenta å blitt busta (var sammen med en kompiss, 3år siden, ser henne fortsatt ikke i øynene ;>) og sikkert masse mer som jeg ikke kommer på Heldigvis ble alt gjort mens jeg var under kriminell lavalder. Har ingenting på rullebladet^^ Endret 23. juni 2007 av Zeelot Lenke til kommentar
Q-Bert Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Jaggu. Kjøpte WoW (kastet bort over 1 og et halvt år av livet)Kjøpte sånn magetreningsbelte fra tv.shop (lol) Kjøpte meg metalldetektor for å gå på stranda å samle penger. Den ble ALDRI brukt xD hehe. Har også gjort mye dumt som å kaste stein fra en bru på biler, arrangert fest mens foreldra mine er borte og drikket meg drita å rasert huset (Bokstavelig talt. Alt ble knust så jævelig), stjelt bilen til fatter mens han har vært borte, lagd nettside for en lærer og hengt han ut for å være pedo(fikk ikke akkurat de beste karakterene fra han ;> hehe), Røyka hasj, drukket meg drita og sniket meg inn i huset til nabojenta å blitt busta (var sammen med en kompiss, 3år siden, ser henne fortsatt ikke i øynene ;>) og sikkert masse mer som jeg ikke kommer på Heldigvis ble alt gjort mens jeg var under kriminell lavalder. Har ingenting på rullebladet^^ 8931272[/snapback] Wow Litt av en tur.. Jeg kjøpte sånn styrketreningsgreie, stort gymstativ, for flere tusen kroner.. Tror det er blitt brukt under 5 ganger! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 ingen av dere har gjort noe i nærheten av hva jeg har gjort eller sagt. kan ikke engang si hva det er. Lenke til kommentar
Q-Bert Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 ingen av dere har gjort noe i nærheten av hva jeg har gjort eller sagt. kan ikke engang si hva det er. 8931585[/snapback] Ble nysgjerrig nå, har du sagt A, må du si B! Gi oss en smakebit iallefall da.. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 dummest jeg har noen gang kjøpt må være et kamera fra QXL. Det var direkte fra Kina og produktet var skikkelig plastik. Når jeg holdt kamera så føltes det du som et leketøy man får i Donald blader. Jeg betalte kamera 1000kr, men solgte det første dagen jeg fikk det for samme pris så det ordnet seg. Men fra nå av vet jeg at jeg skal aldri handle noe cheap ukjent merke gadgets fra Kina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå