Stubbekropp Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Egentlig...visste jeg ikke hvor dette kunne plasseres, så valgte her o.O La gå. Noen som har personlig erfaring med denne folkehøgskolen som kunne fortelle litt om hvordan det er der og sine opplevelser? *be på knær* Takk for alle svar Endret 24. juni 2007 av Stubbekropp Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg skal gå der til høsten. Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Hjelp. Greit. Det er ingen som vet noe spesiellt om den? Er litt skeptisk til den "kristen" delen og slike ting som flere av folkehøøgskolene står får, hvordan fungerer dette? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg sendte mail og ble forsikret om at halvparten av skole er ikke-kristen, at det ikke et et hinder i det hele tatt og at det ikke er noe obligatorisk "kristent". Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Så flott! *lettet* Men hvor mye tid tilbringer man på skole ca i uka? Synes det er vanskelig og få info ut av hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Har ingen aning, sikkert en del. Hvilken linje skal du gå? Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Har ingen aning, sikkert en del. Hvilken linje skal du gå? 8949172[/snapback] Jeg skal ikke gå der til høsten, men året etter. Så ting er ikke så klare enda Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Da kan du sende meg en PM litt senere så skal jeg fortelle deg det som er verdt å vite. Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Å, tusen takk Hvem linje skald u gå? Lenke til kommentar
Promise Kept Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Vet dette er en litt gammel tråd, men orker ikke lage en ny en Flere som kan komme med erfaringer fra denne skolen? Har søkt på Sosiologi på Gateplan og er sikkelig spent på hvordan det hele fungerer og hvilket opplegg de har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå