Larsioso Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hei! Dette er mitt første innlegg her. Jeg har et spørsmål om Tollerne på svenske grensen. Jeg skal nemlig over til Sverige i sommerferien og tenkte å kjøpe inn litt øl og kanskje litt vin. Jeg lurte på hva som er grensen på alkohol, hvor mange liter øl kan jeg for eksempel ta med? Og hvor stor blir boten vist jeg overskrider denne grensen? Er det noen som har erfaring med dette? Takker for svar Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Et raskt søk på google fikser det Der står det hvertfall hvor mye du kan ta med deg. Klikk her Endret 23. juni 2007 av --MrDave-- Lenke til kommentar
Larsioso Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Ønsker å vite litt mer selve bøtene, hva risikerer jeg vist jeg for eksempel tar med dobbelt så mye øl som er tillatt over grensa? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Ønsker å vite litt mer selve bøtene, hva risikerer jeg vist jeg for eksempel tar med dobbelt så mye øl som er tillatt over grensa? 8931275[/snapback] En gang vi tok for mye kjøtt over grensen og ble stoppet så inndro de bare kjøttet som var over grensen. Er ikke det samme da. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jo de tar det som er over kvoten, hvordan det er med alkohol tror jeg også de kan straffe vedkommende med å ta alt og gi en bot, alt etter hvor mye og hva det er. Jeg har blitt stoppet før selv med for mye alkohol (Noe som 2 brett øl og 2-3 flasker sprit, men tolleren var grei og lot meg passere. De leter vel først og fremst etter de som ser mistenkelige ut og smugler noe annet. Du kan jo evnt sende toll til 2002 tror jeg det er og høre om det er toll, jeg har hvertfall brukt det før. Eller kjøre to biler hvor en bil kjører først og sjekker om veien er klar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå