Muku Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hei Det aller beste bensinkortet kommer fra en liten bank som heter Fornebu Sparebank. De tilbyr Shellkort med 40 øre i rabatt på pumpeprisen. Det er viktig å markere seg. De fleste tilbyr rabatt på veiledende pris. Det er noe helt annet. Eneste betingelsen er at man har sin lønnskonto med bankkort og nettbank hos dem. Med de prisene de har på dette sparer man masse penger hos dem. Anbefales! Lenke til kommentar
grenness Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kash. 5% på alt du handler på bensinstasjoner. Det vil si at dersom pumpeprisen er kr 12 så får du 60 øre rabatt. Jo høyere pumpepris, jo høyere rabatt - kryper pumpeprisen igjen opp mot 13,50 så er rabatten 68 øre pr liter! ~C Lenke til kommentar
toretors Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har noen prøvd å koble trumf mot kash/365-kontoen? Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Dærgern, fikk akkurat tilbud om Cresco Car med 4% rabatt på bensin. Men da er jammen meg KASH-visa med 5% bedre! Hm, vil bare ikke dumme meg ut som med Gebyrfri. Glemte å betale en regning pålydende 121 kr - PANG! 121kr + 57kr i GEBYR ... TAKK, svina! Da er det bedere med AUTOGIRO på Statoil/Texaco-kortet! Ehm, hva skjer om man tanker has YX eller UNO-X (sånne ubetjente stasjoner)? Får man rabatt på den allerede gunstige bensinprisen eller ei? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg bruker å handle bensin på shell. Ved å dytte inn trumfkortet først får jeg inntil 30 øre per liter. Deretter putter jeg inn kashkortet og får 5 % i tillegg. Med en pumpepris på 12 kr får jeg altså 30 + 60 = 90 øre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå