Gå til innhold

Anbefaling av gratis webhotell

Anbefalte innlegg

Jeg fant denne artikkelen på ITPro

Fra artikkelen:

Gratis webhotell får man ved å gå inn og bestille på Strongbox og det er førstemann til mølla-prinsippet som gjelder. Webhotellet er gratis i ett år. Domenenavn er ikke en del av dette tilbudet.

Jeg har selv bestillt et webhotell her nå, ganske fornøyd hittils, jeg kunne bruke domenenavnet mitt som jeg allerede har, og så bestillte jeg den gratispakken til det domenet. Vel og merke koster det 65 kr/mnd fra andre året, men om dette fortsetter å virke fint, så kommer jeg til å forlenge. Supporten har vært veldig behjelpelig via chatten som de har på siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det sa jo for godt til a vaere sant ut :o

5GB og greier, og velge mellom windows og linux. Hvilken valgte du?

Har de servere i norge, eller i utlandet? Jeg fikk 15ms mer enn min hosting.

Feilpostet forovrig, burde ligge i Nett-tjenester. Rapportert :)

Lenke til kommentar
Det sa jo for godt til a vaere sant ut :o

5GB og greier, og velge mellom windows og linux. Hvilken valgte du?

Har de servere i norge, eller i utlandet? Jeg fikk 15ms mer enn min hosting.

Feilpostet forovrig, burde ligge i Nett-tjenester. Rapportert :)

8929620[/snapback]

Beklager så mye for min feilposting.

Ja, et bra tilbud var det iallefall :) og virker ikke som det er noen hake med det.

Jeg bestillte Linux, jeg spurte de om det var lett å bytte senere, og det sa de ja til.

Spurte de på chatten om hvor serverene låg (har redigert bort etternavnet på hun som svarte på Strongbox da jeg ikke synes det passer seg å poste det her):

Ewa: Hei

Beate: Hei

Beate: jeg lurer på hvor deres servere er plassert

Ewa: Servererene er plassert i vårt datasenter i Karlstad i Sverige (3 timer fra Oslo) der vi også har vårt kontror.

Beate: ok, takk så mye. Var bare det jeg lurte på

Beate: Ha de bra

Ewa: Ha det bra, og ha en fin søndag.

At de står i Sverige gjør nok ikke noe for hastighetens skyld tror jeg, da er det nok værre om de står i England eller USA, men dette har jeg liten erfaring av (bortsett fra de dagene jeg har vært kunde hos Strongbox), så gjerne litt input på det av folk som har hatt servere (shared) i utlandet.

Lenke til kommentar

*** Domenenavn er ikke inkludert i 0 kroners kampanjen for Web Start. Fra og med år to kommer et domenenavn .com, .net,.org, .biz eller .info inngå i prisen. Når det gjelder 50% på Web Unlimited pakken, inngår et .com, .net,.org, .biz, .info domene eller et domene til motsvarende kostnad, i prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...