Gå til innhold

Nytt lydkort: TC Konnekt 24D


C-angel

Anbefalte innlegg

Jeg har i lang tid hatt planer om å bytte ut lydkortet mitt med ett E-MU 1616m. Var innom nettsidene til procom i går, skulle bestille, men ikke noe 1616m pci å se. Ringte da procom å hørte hva årsaken til dette var og fikk beskjed om at de har sluttet å føre E-MU grunnet store problemer med drivere etc. Folk sliter vist mye med "drop outs", problemer med routing, og må derfor ofte rebote maskinen.

Jeg ble videre andbefalt å gå for TC konnekt 24D i stedenfor 1616m. Jeg har selv ingen erfaring med TC sine lydkort og lurer derfor på om noen her har det, og da eventuelt kan komme med noen innspill til dette lydkortet.

Det eneste jeg vet er at TC electronic er godt kjent for sine effekter, så de innebygde effektene bør være bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for responsen.

I og med at det er så liten prisdifferanse mellom K-8 og K-24D så velger jeg nok sistnevnte.

Jeg har prøvd å lese litt på nett i helgen ang. kortet, og det ser ut til å få mye bra kritikk, så da spørs det om ikke det blir nytt lydkort på meg i løpet av de neste dagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...