OscarWoHA Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Lurer på tips til dette. Bruker ratt og pedal, men jeg har vanskeligeter med å kontrollere bilene i og etter svinger. Det blir litt morsommere, men hadde vært morsomt å høre andres meninger og erfaringer. Endret 23. juni 2007 av Meldarion Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Slipp gassen før svingen, gi på igjen når svingen slutter og retter seg ut igjen. Følg kurva med rattet, prøv å få en jevn "sleng" på ræva gjennom hele svingen. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 slæng ?!?! aaahh...du mener drifte :-) Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 En liten sleng på ræva gjennom svingen uten gass er ikke å drifte. Du taper også mye fart når du har sleng gjennom svingen... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) slæng ?!?! aaahh...du mener drifte :-) 8928146[/snapback] Hvorfor tror du det? Trodde at det å drifte ville si å la alle hjulene slippe å legge seg så bredt som mulig jeg, men... Edit: Singaturen din - Det heter forresten "I've/I have sent" Endret 23. juni 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Bruk Forza tuning kalkulatoren, og gi gass forsiktig ut av svingene slik at bakhjulene ikke sklir ut. Kommer veldig an på bilen. Alle upgradesene bortsett fra vektreduksjon under den midterste menyen er et must for biler over klasse d. Jeg har kun rwd biler og noen awd biler i garasjen min. Bare dollarglisene sladder gjennom svingene... Endret 23. juni 2007 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Den enkleste måten å kjøre en RWD bil på er å ikke øke eller senke farten når du svinger. Brems ned før svingen, sving og når bilen står rett igjen gir du gass. En annen ting er at mange RWD biler ikke liker om du slipper gassen helt opp i svingen. Ellers er det bare å øve, jeg har ikke mestret RWD bilene selv, men jeg klarer å fullføre løp uten å spinne rundt. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Den enkleste måten å kjøre en RWD bil på er å ikke øke eller senke farten når du svinger. 8932107[/snapback] Du motsier deg selv litt her? Brems ned før svingen, sving og når bilen står rett igjen gir du gass. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg pleier å komme med ganske god fart inn i svingen for så å eventuelt justere farten da. Om du vil prøve deg på en bil med god handling så anbefaler jeg Lotus Exige/Exige 240. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hold gassen inne og håp på det beste, hvertfall det jeg gjør Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Den enkleste måten å kjøre en RWD bil på er å ikke øke eller senke farten når du svinger. 8932107[/snapback] Du motsier deg selv litt her? Brems ned før svingen, sving og når bilen står rett igjen gir du gass. 8933454[/snapback] Det jeg mente var at man skal bremse/gasse når bilen står rett frem, ikke midt i en sving for da går du rundt. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det jeg mente var at man skal bremse/gasse når bilen står rett frem, ikke midt i en sving for da går du rundt. 8935583[/snapback] "Throttle control" = Lenke til kommentar
listen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Tenk på inngangen i svingen. Brems ned før svingen. Juster farten gjennom svingen med gassen, dette må gjøres forsiktig. Gi gass ut av svingen når bilen er sånn noenlunde bein. Jeg begynte ihvertfall med disse prinsippene, så justerer jeg litt etter jeg blir kjent med bilen. Sleit fælt med RWD i begynnelsen, men det kommer seg =) Kjører forøvrig med ABS og bremselinje på, ellers alt av. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hvorfor kjører folk med ABS? Jeg har låst hjulene en gang, man burde ikke bremse så de risikerer å låse seg heller. Man får vel ikke noe ekstra bremse-effekt. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Du får ikke mer bremseeffekt med abs enn uten, men med abs kan du holde bremsen helt inne uten at hjulene låser seg, og da trenger du ikke "lete" deg fram til når hjulene låser seg for å få maksimal bremsekraft. Dermed kan du bremse mer på et kortere tidsrom. Men om du er kjent med når hjulene låser seg på den enkelte bil så er det care, siden du da vet hvor mye du må bremse før hjulene låser seg. Det samme gjelder egentlig TCS, om du vet hvor mye du må gasse før hjulene spinner, så trenger du det ikke. Evt. om du har så mye grep at hjulene aldri slipper trenger du det heller ikke. De er der for å gjøre spillet lettere. Så du slipper å tenke på allt når du kjører. Endret 25. juni 2007 av Eremal Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hvorfor kjører folk med ABS? Jeg har låst hjulene en gang, man burde ikke bremse så de risikerer å låse seg heller. Man får vel ikke noe ekstra bremse-effekt. 8939527[/snapback] Fordi det ikke er kult med hjul som låser seg når du kommer i 200 før en sving. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hvorfor kjører folk med ABS? Jeg har låst hjulene en gang, man burde ikke bremse så de risikerer å låse seg heller. Man får vel ikke noe ekstra bremse-effekt. 8939527[/snapback] Fordi det ikke er kult med hjul som låser seg når du kommer i 200 før en sving. 8940216[/snapback] har du over gjennomsnittet intresse og peiling på bilspill så kjenner du din bremselengde, og bremsekraft på bilene dine.. driving aids er tabuu.. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 har du over gjennomsnittet intresse og peiling på bilspill så kjenner du din bremselengde, og bremsekraft på bilene dine.. driving aids er tabuu.. 8942191[/snapback] Det er betydelig gøyere å spille online med Allow TCS/ABS/STM/Driving line satt til No. Blir alltid pileup i første sving Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) slæng ?!?! aaahh...du mener drifte :-) 8928146[/snapback] Hvorfor tror du det? Trodde at det å drifte ville si å la alle hjulene slippe å legge seg så bredt som mulig jeg, men... Edit: Singaturen din - Det heter forresten "I've/I have sent" 8928210[/snapback] angående signaturen, så erre ikke min feil at amerikanske datablader ikke greier og skrive korrekt engelsk. (ref PC Gamer) **oops så hva du mente nå fiksa Endret 25. juni 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Er heller ikke lov med bilder i signatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå