Sevenord Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 skal bestille meg ny DVDspiller til PC`n fra komplett.no i den nærmeste framtid. Men jeg greier ikke bestemme hvilken jeg skal kjøpe....Er det noen som har erfaring med de spillerne de har på komplett? bråk hastighet + + Kom gjerne med generelle merkeanbefalinger oxo da jeg har null peiling på DVD :wink: ps: la merke til at Samsung sin DVDspiller hadde:---- Access Time :90 ms (DVD), 90 ms (CD) ----noe som var raskest av alle, tror jeg.... Lenke til kommentar
aarflot Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Pioneer DVD-106S slot-in. Kjapp, kan gjøres sonefri....Rosinen i pølsa er slot-in funksjon! Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Støtter forslaget over, en god og stabil spiller.................men sjekk at det er slot-in versjonen du kjøper.....litt dyrere en tray men f'en så mye greiere........ Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 enig med dere egentli. Slot-in er jo oxo j fancy da men: Lesehastighet 40x (CD) / 16x (DVD) Cache / Buffer Størrelse 256 KB Den har "bare" 40x lesehastighet på CD, og bare 256kb cache. Hvor mye har dette å si, tenker da spes på cachen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå