ET! Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Hvorfor har oppsettet på forumet endret seg? Ikke bare ser det jævlig ut men det er frustrerende å måtte trykke for å se hver enkelt kommentar (spesielt med dårlig internett forbindelse ). Skjønner dere ikke hva jeg mener så er det post in this topic jeg vil ha bort, likte scrollingen mye bedre. Kan dere ikke skifte tilbake? Fast akam.no leser. Hvis denne tråden er plassert feil ol. kan moderator vennligst flytte den. Endret 23. juni 2007 av ET-media Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Trådet · [ Standard ] · Lineær+ Oppe i høyre hjørne, det skal stå på Standard. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Trådet · [ Standard ] · Lineær+ Oppe i høyre hjørne, det skal stå på Standard. 8928058[/snapback] Oj takk skal du ha. Ny funksjon dette eller er det bare denne crappy dataen som har tulla igjen? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Feilpostet, men siden trådstarter har fått svar, så stenger jeg tråden fremfor å flytte den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg