Happytreeangi Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Megaman 3 er jo nice da :!: Lenke til kommentar
Northland Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 4.The Bloodhound Gang - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss *Repeat* Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Liker zelda melodiene ganske godt jeg, stemningfulle og passer perfekt til spillet Endret 25. juni 2007 av thadon Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Liker zelda melodiene ganske godt jeg, stemningfulle og passer perfekt til spillet 8944968[/snapback] Zelda på piano Endret 30. juni 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
thadon Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Liker zelda melodiene ganske godt jeg, stemningfulle og passer perfekt til spillet 8944968[/snapback] Zelda på piano 8975549[/snapback] NOSTALGI! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det er ikke uten grunn at jeg kan både Zeldas Lullaby og Sarias Song (Lost Wood) på piano. Samt kan jeg deler av Kokiri village og Song of Storms eller noe slikt. Har store planer om å lære meg hele Credit-sangen på slutten av Ocarina of Time. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hadde eg hatt piano hadde eg nok lært meg songane på Zelda. Men sidan eg ikkje speler piano, eller i det heile tatt kjem til å starte å spele, har eg ikkje piano. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Kan kokiriki village på piano jeg også.. Har aldri kommet så langt at jeg har skaffet meg noen flere noter av det.. Men, jeg startet ikke å spille før for 2 år siden.. da jeg kom over noen FFVII noter på nett.. jeg ga dem til mamma, og sa at hun måtte lære seg de.. noe hun aldri gjorde.. Derfor ble jeg nødt til å lære meg de selv.. Kunne noter, så det tok litt tid bare.. Så, for å svare på hvilken spill musikk jeg liker best.. har jeg vel kanskje svart på allerede? Nemlig FFVII.. Nydelig musikk! Zelda Oot er også en klassiker.. Megaman er også rå.. Ellers tenkte jeg faktisk også på sangen fra world cup 98.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Foruten Zelda, Mario og Metroid-seriene som alle har fantastisk musikk, vil jeg trekke frem Donkey Kong Country! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg elsker FF-musikken. Jeg har "vokst litt fra" selve gameplayet (litt lei av JRPGs), men musikken er fantastisk Men den eneste jeg vet navnet på er Skies above, med The Black Mages fra FF10. Hør den her! Må få tak i FF-musikk på CD elns Ellers digger jeg mye av MGS-musikken og også Zelda. Mario også, de lystige melodiene får meg alltid i godt humør Monkey Island musikken er også utrolig kul, men gir meg ikke like mye goosebumps som f.eks FF musikken gir... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå