Gå til innhold

Spill themes / kjennings melodier

anolop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke uten grunn at jeg kan både Zeldas Lullaby og Sarias Song (Lost Wood) på piano. Samt kan jeg deler av Kokiri village og Song of Storms eller noe slikt. Har store planer om å lære meg hele Credit-sangen på slutten av Ocarina of Time.

Lenke til kommentar

Kan kokiriki village på piano jeg også.. :p

Har aldri kommet så langt at jeg har skaffet meg noen flere noter av det..

Men, jeg startet ikke å spille før for 2 år siden.. da jeg kom over noen FFVII noter på nett.. jeg ga dem til mamma, og sa at hun måtte lære seg de.. noe hun aldri gjorde.. Derfor ble jeg nødt til å lære meg de selv.. Kunne noter, så det tok litt tid bare.. :p

Så, for å svare på hvilken spill musikk jeg liker best.. har jeg vel kanskje svart på allerede? Nemlig FFVII.. Nydelig musikk! :) Zelda Oot er også en klassiker.. Megaman er også rå.. :)

Ellers tenkte jeg faktisk også på sangen fra world cup 98.. :p

Lenke til kommentar

Jeg elsker FF-musikken. Jeg har "vokst litt fra" selve gameplayet (litt lei av JRPGs), men musikken er fantastisk :love:

Men den eneste jeg vet navnet på er Skies above, med The Black Mages fra FF10. Hør den her!

Må få tak i FF-musikk på CD elns :)

Ellers digger jeg mye av MGS-musikken og også Zelda. Mario også, de lystige melodiene får meg alltid i godt humør :D

Monkey Island musikken er også utrolig kul, men gir meg ikke like mye goosebumps som f.eks FF musikken gir...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...