Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Har sett spørsmålet, mange ganger før, men har aldri sett ett skikkelig svar. Er det mulig å laste ned videoer fra NRK Nett-Tv? I Såfall hvordan? Wiken.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Tror ikke det er mulig. (på lovlig vis) Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Hvis du bruker Opera har du en mulighet. Dessverre er all materiale på Nett-tv copyrightbeskyttet, så det er ulovlig å gjøre det. EDIT: Guide i ti trinn for de som ønsker det: ### Fjernet av moderator ### Endret 24. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Her er link til en annen guide. ### Lenke fjernet av moderator ### Endret 24. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Min guide er inspirert av den Men jeg brukte FlashGet da jeg gjorde det siste punktet. Lenke til kommentar
Espen_jobb Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvor registrerer man seg på NRK-Nett-TV?? Og hvorfor? Finner det ikke... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene #8: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. NRK har opphavsrett på innholdet på deres nett-TV. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Endret 24. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg