Gå til innhold

Hva slags stil liker du å se?


Anbefalte innlegg

han er jo seff en av de selv som kun går med oppskrytte lindebergplagg.... Obvious

 

Sigggen: Om jeg noen gang treffer deg, så bør du løpe. Slike som deg, som kun godtar folk med klær som koster, som ser tåpelig ut, havner ikke i stjernemargen min. Og så unngår å forklare deg, skulle vært tatt med i en bakgate og skambanket.

Haha, det er den mest latterlige posten jeg har sett på forumet her noensinne. Og du er faen meg en latterlig bruker og, som bare henger i Mote- og velværekategorien for å rakke ned på de som liker dyre klær?

Endret av FredericC
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Ellers er sånne gotherjenter som er pene og ikke helt tr00 gothere som går med liksminke o.l alltid er pent. Jeg er kanskje litt sånn halveis gother. Nei IKKE emo... Emo er gay :p

 

Pene 8ofte blonde :p) jenter i tights, hotpants, eller miniskjørt, men som allikevel ikke går med 8 nummer for store solbriller og tror at de er Paris Hilton.

Lenke til kommentar

gutter:

Grå XL hettegenserjakke fra H&M, en litt baggy diesel bukse,army green nixon new era 59fitted caps, elvis solbriller og sorte all stars. :thumbup:

 

jenter:

så lite klær som mulig, blondt hår og solbrun hud.

 

 

stygge stiler:

wannabe gangstere, sosser, emoer, nerder, gothere og black metal folk.

Endret av 2r3fo
Lenke til kommentar

Jenter:

-tights m/ tunika eller hva det heter

-casual hip-hop stil

-surfe/skate/snowboard-stilen så lenge den ikke er overdrevet

-helt clean enkel stil

 

Gutter:

Bryr meg ikke så veldig men avskyr sosse/keege stilen. (

btw. G-Star t-skjortene med g-star skrevet over hele brystet er noe av det aller styggeste jeg vet om.

Endret av wrangler
Lenke til kommentar
gutter:

Grå XL hettegenserjakke fra H&M, en litt baggy diesel bukse,army green nixon new era  59fitted caps, elvis solbriller og sorte all stars. :thumbup:

 

stygge stiler:

wannabe gangstere,

9408402[/snapback]

 

Er ikke det to sider av samme sak?

9412957[/snapback]

Nei det er det ikke.

9412998[/snapback]

 

I beg to differ!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...