Gå til innhold

Hva slags stil liker du å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er ingen mote-konge, men jeg synes den kjolelignende dressen var stilig:)

8949356[/snapback]

Den er ikke så mye lengre enn et svart miniskjørt da..

8949812[/snapback]

Nei, men det er en voksen dame som går kledd i en dyr designer dress, ikke ett nedslitt miniskjørt til en jentunge på 13..

8950012[/snapback]

Det er ingen som har nevnt et nedslitt miniskjørt eller en jentunge på 13. Dessuten, kan du kun like det hvis det er noen dyre designerklær?

Lenke til kommentar

8949356[/snapback]

8949812[/snapback]

Nei, men det er en voksen dame som går kledd i en dyr designer dress, ikke ett nedslitt miniskjørt til en jentunge på 13..

8950012[/snapback]

Det er ingen som har nevnt et nedslitt miniskjørt eller en jentunge på 13. Dessuten, kan du kun like det hvis det er noen dyre designerklær?

8950397[/snapback]

jeg orker ikke diskutere det, mulig du liker en ganske typpisk horestil, men det gjør ikke jeg;)

Lenke til kommentar

8949356[/snapback]

8949812[/snapback]

8950012[/snapback]

8950397[/snapback]

han er jo seff en av de selv som kun går med oppskrytte lindebergplagg.... Obvious

Sigggen: Om jeg noen gang treffer deg, så bør du løpe. Slike som deg, som kun godtar folk med klær som koster, som ser tåpelig ut, havner ikke i stjernemargen min. Og så unngår å forklare deg, skulle vært tatt med i en bakgate og skambanket.

Okstad: :thumbup:

Lenke til kommentar

Går selv i mye Lindeberg, Diesel, Bertoni, Armani og G-star raw. Handler mye på Bertoni og Bogart som er typiske "sossebutikker", særlig Bogart som kalles ofte Bøgart(Bøgekunst).

Så er nok soss ja. Men hvis noen har noe imot det så får de bare ha det. Jeg kler meg faktisk av og til ekstra soss og spiller deilig meg nettopp for å virke provoserende. Folk får gå i akkurat det de selv trives i. ;)

HM, Jack & Jones og Blend handler jeg også endel på. Det er jo ikke såkalte "sossebutikker".

Lenke til kommentar
Går selv i mye Lindeberg, Diesel, Bertoni, Armani og G-star raw. Handler mye på Bertoni og Bogart som er typiske "sossebutikker", særlig Bogart som kalles ofte Bøgart(Bøgekunst).

Så er nok soss ja. Men hvis noen har noe imot det så får de bare ha det. Jeg kler meg faktisk av og til ekstra soss og spiller deilig meg nettopp for å virke provoserende. Folk får gå i akkurat det de selv trives i. ;)

HM, Jack & Jones og Blend handler jeg også endel på. Det er jo ikke såkalte "sossebutikker".

8962496[/snapback]

En ting er å ære soss, en annen ting er å gjøre som den dusten lengre oppe i tråden.

"Det er horete å gå i minikjørt om det ikke er designerkjørt"

Lenke til kommentar

8962496[/snapback]

En ting er å ære soss, en annen ting er å gjøre som den dusten lengre oppe i tråden.

"Det er horete å gå i minikjørt om det ikke er designerkjørt"

8962513[/snapback]

Skal være enig at det var litt merkelig holdning. Men han får ha den holdningen om han vil det. Tror likevel ikke han får plusspoeng hos damer hvis han deler den holdningen med dem.

Han: "Er det minikjørtet designerskjørt?"

Hun: "Eeeh nei er ikke det, hvordan det?".

Han: "Faens hore!"

Endret av Lambada
Lenke til kommentar

Liker å se enkle lyse Pique skjorter, enkle vertikale stripete skjorter, lange hawaii shortser, enkelte briller (om personen kler de) halv langt hår med en stilig sveis ( Hater både Army sveis der du kan se halve skallen, eller de 2 kg med gele de har stappet oppi, så vel som alt for langt skitten hår som personen ikke har vasket i den siste måneden)

Ellers så er jo jenter med tights eller mini skjørt alltids pent å se på, vel å merke om de kler dem. Må også si meg enig med Mr Olsens første post i tråden, yummy :p

Lenke til kommentar

Likar folk som kler seg spesielt og særeiget. Då meiner eg ikkje emo/goth e.l. som eigentleg kler seg likt alle andre som tilhører same stil. Treng ikkje vere ein heilt ny stil, bare særeigne trekk til ein heilt vanleg stil som passar godt. Elles kan eg jo kje legge skjul på at eg liker å se folk med same stil som meg, altså litt black metalish. Då meiner eg ikkje sånn ekle bleike gutar i frakk, solbriller og digre jålete boots. Det er ikkje bm, i alle fall ikkje den opprinnelege formen for bm, men meir bm/goth blanding. Liker generelt ikkje folk som er jålete i klesstilen.

edit: Kan vel og sei at eg likar jenter i kjole/lange skjørt, eller andre ting som er "feminint". Ikkje den jålete formen for feminint med masse sminke og parfyme, men den meir naturlege. =)

Endret av Innos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...