Lilja4ever Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Vi har jo tråden hvor vi snakker om alle di stilene vi ikke liker å se, men hva er det dere liker da? Lenke til kommentar
jlek Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Vi har jo tråden hvor vi snakker om alle di stilene vi ikke liker å se, men hva er det dere liker da? 8927947[/snapback] Ingen dum idé for en tråd. Selv syns jeg såkalt 'emo' stil er veldig attraktivt, da helst på jenter, men syns gutter i mange tilfeller kler det veldig godt. Lenke til kommentar
salah Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Emo er stygt. Det er grusomt. Tragisk. Nedtur for menneskeheten. Tights er pent (OBS: Kun på jenter). Jenter med vester er pene. Wow-klær er stygt. Og det blir fra stygt grusomt når guttene går med det. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Emo er stygt. Det er grusomt. Tragisk. Nedtur for menneskeheten. Tights er pent (OBS: Kun på jenter). Jenter med vester er pene. Wow-klær er stygt. Og det blir fra stygt grusomt når guttene går med det. 8932924[/snapback] Tights er pent, men kun på jenter med bra kropp. En vesentlig forskjell Emo og gotherstilen er fantastisk stygt. Sistnevnte kan passe på 1/1000 personer, men ellers er det mismatch de luxe. Hva er wow-klær? edit: Dette skal være om hva vi liker å se, ikke hva vi ikke liker. Jeg liker følgende stiler: Delvis gjennomført preppy-stil, går nok under betegnelsen "halv-pen" og vanlig preppy. Endret 24. juni 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jenter i mini-miniskjørt er pent, og jenter i topper hvor litt av bh'n vises. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Olsen, jeg skal hooke deg opp med Lise Karlsnes. *Miss you like crazy* Jenter i sommekjoler synes jeg er pent, men sånn stilmessig så liker jeg egentlig det meste utenom emo, goth og baggy klær. Det som er viktig er at det passer til jenten og at stilen er gjennomført. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 En litt mer ordentlig og gjennomtengt stil er alltids greit å se Lenke til kommentar
salah Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jenter i mini-miniskjørt er pent, og jenter i topper hvor litt av bh'n vises. 8935708[/snapback] Ja, det er helt utrolig nydelig, vi er nok like på det der Men husk at som alle andre ting, ikke alle som passer med det.. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 En gjennomført stil. Hvor alt matcher. Folk som virkelig vet og kle seg, uansett i hvilken sammenheng så vet de akkurat hvordan de skal kle seg. Folk med stil og klasse. (Nei, ingen rosa skjorter ) Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Jenter i mini-miniskjørt er pent, og jenter i topper hvor litt av bh'n vises. 8935708[/snapback] Så evig enig Jenter i dongeri og top og er digg stram bukse... mhmmmm EDIT: Leif Endret 25. juni 2007 av Missy TommeN Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Svart minikjørt, hvit topp, og hvit bh, mot solbrun hud. Toppen sitter godt, puppene er ikke så altfor store, og bh'n kan gjerne være litt mindre enn rett str. Eller så er jo bikinioverdel sammen med dongeribuske (stram) bra da. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Hot: Enkelt, stilrent og nydelig. Endret 25. juni 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg liker og se folk i arbeidsklær fra felleskjøpet, er så lei av wannabe sosser.. Sier ikke att jeg kler meg slik, jeg er nokk en liten soss selv, men liker det ikke.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Svart minikjørt, hvit topp, og hvit bh, mot solbrun hud. Toppen sitter godt, puppene er ikke så altfor store, og bh'n kan gjerne være litt mindre enn rett str. Eller så er jo bikinioverdel sammen med dongeribuske (stram) bra da. 8941334[/snapback] Second that Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Emo er stygt. Det er grusomt. Tragisk. Nedtur for menneskeheten. Tights er pent (OBS: Kun på jenter). Jenter med vester er pene. Wow-klær er stygt. Og det blir fra stygt grusomt når guttene går med det. 8932924[/snapback] Tights er pent, men kun på jenter med bra kropp. En vesentlig forskjell Emo og gotherstilen er fantastisk stygt. Sistnevnte kan passe på 1/1000 personer, men ellers er det mismatch de luxe. Hva er wow-klær? edit: Dette skal være om hva vi liker å se, ikke hva vi ikke liker. Jeg liker følgende stiler: Delvis gjennomført preppy-stil, går nok under betegnelsen "halv-pen" og vanlig preppy. 8933014[/snapback] Wow er et klesmerke på bikbok. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 En litt mer ordentlig og gjennomtengt stil er alltids greit å se 8936953[/snapback] jepp. men kan vel egentlig ikke si at jeg følger den Jenter i mini-miniskjørt er pent, og jenter i topper hvor litt av bh'n vises. 8935708[/snapback] Så evig enig Jenter i dongeri og top og er digg stram bukse... mhmmmm EDIT: Leif 8940718[/snapback] Er helt med på den. kunne godt ha vært mer av. Lenke til kommentar
Srlndschps Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 På gutter liker jeg litt rocka stil. Tighte bukser (gjerne svarte), rutete skjorter, Converse eller Vans, stripete hettejakker/gensere og band-t-skjorter. Det er hot. Ellers syns jeg litt sånn sær stil er kult. Litt sånn hippie-aktig. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hot: Enkelt, stilrent og nydelig. 8941590[/snapback] Hadde jeg sett en som gikk sånn på karl johan hadde jeg begynte å le. SYntes det var litt drøyt uannsett hvor du skal. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg er ingen mote-konge, men jeg synes den kjolelignende dressen var stilig:) Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hos gutter: 1.solbrun hud, hawaii-skjorte og lang shorts. 2.sporty(mye Niké, Adidas og Puma)(min stil). Hos jenter: om Mr.Olsen sa det: Svart minikjørt, hvit topp, og hvit bh, mot solbrun hud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå