hansent Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Heisann! Lurer på om det finnes program der jeg kan få oversikt over alle brukte IP-adresser på nettverket... Lei av at enkelte IP-adresser "kræsjer".... I så fall hvor kan jeg finne det? -takk Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Du kan finne ut hvilken ip hver maskin har og så skrive det opp hvis du bruker faste ipr xp,nt, 2000 i kjør skriv cmd i vindu skriv ipconfig/all win98,me,95 skriv i kjør winipcfg Lenke til kommentar
hansent Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Ja, da finner jeg IP-adressen for maskinen jeg sitter ved, men ikke alle de andre uten å måtte ta en tur innom hver enkelt for å sjekke... Tenkte jeg kunne få ut en oversikt på nettverket ved kun å sitte ved egen maskin... Går det? Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hei, Eller f.eks SiSoftware's Sandra 2002. Viser ganske mye om netverket dit. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Heisann! Lurer på om det finnes program der jeg kan få oversikt over alle brukte IP-adresser på nettverket... Lei av at enkelte IP-adresser "kræsjer".... I så fall hvor kan jeg finne det? -takk Sett opp en DHCP-server og du slipper og stresse med og sette op IP-er. Lenke til kommentar
hansent Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Det har seg slik at server forlengst er satt opp, men ikke i system -> ofte kræsj mellom PC'er som kobles opp mot nettverket Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Det har seg slik at server forlengst er satt opp, men ikke i system -> ofte kræsj mellom PC'er som kobles opp mot nettverket Hva mener du? Enten så deler DHCP ut IP-er og holder rede på de eller så gjør den det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå