ConTrail Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Akkurat installert POV 8800gtx, men har et par problemer: Med driverene 158.24/45, så får jeg ikke kjørt aero, videoer eller noe som bruker 3d-aksellerasjon i det hele tatt. Dersom jeg prøver, eller prøver å sette 32-bits farger, så veskler skjermen mellom å vise svart bilde med muspeker / off, fram til skjermkortet går tilbake til 2d-modus. Med siste betadriver, så får jeg kjørt aero, men bildet og lyden fryser i 2-3 sekunder hvert 30 sekund sånn circa. Spill fryser oftere, og gir artifacts i tillegg. Noen som har noen idéer? Utstyr: POV 8800GTX Asus P5N-32E sli OCZ PowerStream 520W Vista 64bit E6600 Samsung Synchmaster 204B Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) opplevde store problemer selv ved første gangs boot med skjermkortet mitt.. 2 ganger ble kortet resatt i maskinen, testet på sekundær maskin og drivera ble reinstallert 4 ganger før de "funket", kjører nå beta drivere, men har ikke Vista så kan ikke gi bedre tips enn og be deg sjekke nVidia's forum for lignende saker. Prøv og reset kortet, sjekk at strøm ledningene sitter godt, prøv eldre beta drivere, oppdater BIOS og chipset drivere. Endret 23. juni 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Oppdater Vista...Det gjorde jeg og alt blei bra etter det Lenke til kommentar
ConTrail Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Oppdater Vista...Det gjorde jeg og alt blei bra etter det 8928120[/snapback] Hjalp ikke det nei.. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Har du prøvd noen andre driver versjoner? Lenke til kommentar
ConTrail Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Har du prøvd noen andre driver versjoner? 8929082[/snapback] Ja, 5-6. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Mulig kortet ditt er FUBAR. Prøv med WinXP hvis du har en gammel harddisk liggende. Har du oppdatert BIOS'en på hovedkortet som en annen bruker foreslo? Lenke til kommentar
ConTrail Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Har kommet meg litt videre: Reinstallerte vista og installerte driverne flere ganger, nå kommer jeg iallefall inn i spill.. Etter å ha spilt i ca. 1 min, så kræsjer skjermkortdriveren, og spillet låser seg.. Har siste bios på hovedkortet ja. Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Har kommet meg litt videre: Reinstallerte vista og installerte driverne flere ganger, nå kommer jeg iallefall inn i spill.. Etter å ha spilt i ca. 1 min, så kræsjer skjermkortdriveren, og spillet låser seg.. Har siste bios på hovedkortet ja. 8930008[/snapback] Prøvd Windows XP ? Hvis ikke prøv det, jeg tror nok det driverstøtten som mangler her.. Lenke til kommentar
ConTrail Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Prøvd Windows XP ? Hvis ikke prøv det, jeg tror nok det driverstøtten som mangler her.. 8936057[/snapback] Ja, er visstnok ikke den første som har dette problemet.. funker perfekt i xp nå. må vel melde meg på søksmålet jeg også da ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå