theoriginalAidskake Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det er jo sinnsykt lenge! Tror ikke det er direkte farlig, men jeg personlig blir slapp av å sove ekstra mye. Tror derfor du bør unngå det, hvertfall i ukedagene. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Nå som det er sommerferie sover jeg lett 10-12 timer i døgnet. Digg - ja. Bra- neppe. Lenke til kommentar
roflol Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 søver vanlig 8 timer, sommeren 9-11 timer. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Håper ikke du gjør dette når du skal på skolen osv. Men om du sover 12 timer i helgene skader ingen. Det er bare bra i grunn da vi har en tendes til å få for lite søvn i ukedagene. Men du kan jo prøve å sette på en vekkerklokke eller no, og se om det forandrer noe at du sover noen timer mindre.. Skader jo ikke å prøve Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Var kanskje litt for lenge. Jeg sliter med det omvendte. Sover for lite. Uansett når tid jeg legger meg, så våkner jeg omtrent på samme tidspunkt. Det gjelder kun for helger og ferier da Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Spørs litt hva du er vant med. Før jeg begynte å jobbe hadde jeg ikke noe problem å sove 14 timer hver dag. Etter jeg begynte å jobbe får jeg gjennomsnittlig 6-8 timer søvn hver natt og merker at jeg ikke klarer å sove mer enn maks 10 timer i helgene p.g.a kroppen blir vant til det. Jeg merket også når jeg ikke sov så lenge så blir jeg mer opplagt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg tør ikke tenke på hvor lenge jeg kunne ha sovet om de ikke hadde fått noen konsekvenser. Liker å ligge i senga, å slumre i flere timer. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hva tror dere folk gjorde før menneskeheten oppfant elektrisitet, stearinlys, oljelamper og div. Det var ikke mye lys dem hadde da, og gav lite produktivitet for dem deretter, ingen kunne jobbe noe særlig i mørket. Så jeg tror at det er menneskelig og naturlig at man skal legge seg ganske tidlig på kvelden for så å stå opp straks sola er så mye oppe at hanen galer. 8934087[/snapback] Hva gjør man om det er midnattssol Sover 8-10 timer, opptil 12, men dette er sjeldent. Jeg tror ikke jeg kunne sovet så lenge flere dager etter hverandre. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Mange som sover så lenge faktisk, jeg kan legge meg feks 12 om kvelden og stå opp kl 1-2 om dagen og bor faktisk neerme en nok så trafikert vei som bråker litt. Eller hvis jeg legger meg 8 om morgenen så kan jeg sove til 6-7 på dagen Kjenner meg igjen her jah Endret 28. juni 2007 av volvo240_r Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Sover 12-14 timer hver dag nå?Er det litt mye når man er 16år? Trener en del i tillegg da. 8927755[/snapback] Må bare spørre om en ting. Skolen starter klokken 08:30 om morgenen, ergo må du opp rundt 07:30. Det vil si at for å sove mellom 12 og 14 timer må du legge deg mellom 17:30 og 19:30. Hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Nå er det ferie da helldig vis Men ellers jah? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå