Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

flere feil, lyd hakkete på frekvens, harddisk feil

Anbefalte innlegg

Hei har nå en rekke problemer med pcen jeg gjerne skulle få løst, ser meg selv som en rimelig datakyndig person men får ikke ordnet dette. prøvde og nevne mest mulig i tittel men ikke lett og få med alt.. la oss starte fra toppen

Den ene harddisken min nekter og svare, jeg vet den har kontakt, for ved startup kan jeg se den er connecta, også i min datamaskin, men nå jeg prøver og åpne disken får jeg følgende feilmelding: (se attachment) alle kontakter er i som de skal har dobbelt og trippelsjekka

lyden min er svert hakkete på en viss frekvens, utrolig irriterende prøvd og oppdatere drivere men ingenting ser ut til og fungere, sitter med ett eksternt Audigy nx 2 hvor ale kontakter sitter som de skal

I det siste har følgende avspillingsprogrammer flanket ut: VLC player, Winamp og windows media player, eneste fungerende jeg har er Creative mediasource player, divx player og quicktime player. ingen av disse programmene ligger på E disken. har prøvd og reinstalere uten hell. har også instalert nyeste driverene til skjermkort uten noen forandring

System specs:

2.6 ghz intel 4 prosessor

Gforce 6800 gt

1024 mb ram

windows Xp pro

Creative Audigy nx 2

2 hardisker en på 120 og en på 80 (den på 80 har flanka ut)

tenkte dette sikkert kan ordnes med og reformatere, men dette har jeg mindre lyst til før jeg får ut det jeg vil av harddisken min. har scannet pcen for alt av virus tuen hell (Med norton antivirus)

på forhond hjertelig takk for all hjelp!

mvh potet

post-46158-1182603426_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den disken kan du antagelig formatere og få igang igjen, eventuellt slette partisjonen først og opprette ny.

Hvis du må ha tak i filene først bør du prøve med GetDataBack eller tilsvarende program.

8928018[/snapback]

takk skal prøve det nå.. er så dritt og miste all musikken sin

edit: Tar 7timer 40 min så glad jeg skal ut i dag

Endret av potetgullmannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...