xanatrojan Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hei alle sammen!! Jeg har akkurat ikke et problem, men bare vil ha et tips hvis dere har. Det hender mine små søsken sitter foran datamaskinen og spiller. Noen ganger har de med seg mat, som de IKKE burde gjøre. Og da kommer små biter av det in i tastaturet(under tastene). Dette er svært ekkelt. Jeg har brukt støvsugeren, men det hjelper ikke så mye. Hva må/bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Snu det feil vei, og rist Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Ikke bruke støvsugeren ihvertfall! Det gjør at tastene blir løse etterhvert og en dag havner de inn i støvsugeren. Jeg foreslår at du tar en gaffel, flat skrutrekker eller lignende og vipper opp tastene og tørker av støv og dritt med en litt våt klut. Jeg veit at det fantes en tråd om dette her et sted. :hrmm: edit: Ikke gjør det, du kan risikere å ødelegge tastene Endret 23. juni 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Det finnes flere typer tastatur. Det er en vanlig type som lett kan deles i to ved å skru ut 6 - 8 skruer på undersiden, og tastene sitter da fast i den øvre delen mens elektronikken sitter i den nedre delen. Da er det bare å legge den øvre delen i oppvaskmaskinen. Har gjort dette selv, meget bra resultat. Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg skrur mitt fra hverandre stadig vekk for og rengjøre det. Bare pass på og få knappene tilbake på rett plass. Bruk et annet tastatur for og se hvor tastene skal hen hvis du kommer i tvil. Men såklart er det avhengig av hvilket merke og modell du har. Ganske sikker på at det ikke er veldig sunt og fjærne tastene på mange modeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå