Sportive. Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hva synes du om dette da ? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg likte det. Det ble på en måte litt mystisk. Like spesielt trærne/buskene på høyre side som blir mer og mer borte i landskapet. Skaper dypde "på ein måda" :-) Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hei. Bildet er for så vidt greit det. Men jeg synes den lyseste delen var litt ekkel. Ble litt slitsomt å se på i stort format. Også syns jeg det blir litt rart når bildet er delt på skrått med grønt og tåke i hver sin halvdel. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Litt kjedelig syntes jeg. Var liksom ikke noe spesielt. Dessverre. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Det ble litt kjedelig, ingenting å feste bilkket på og for monotont. Kunna kanskje ha blitt litt mer spennende i svart hvitt, tåke kan jo være kult i svart hvitt. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Enig med Litejk og autoxave her, det blir for kjedelig. Ingenting å feste øynene på, og fargene blir for matte. Ellers fint med tåken. S/H tror jeg kunne fungert meget godt. Er for trøtt til å gjøre et forsøk selv, men hvis ingen andre gjør det før meg, kommer jeg med en S/H-utgave i morgen når jeg våkner. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg gikk og gikk, lette etter noe som kunne være hovedmotiv i tåkehavet, men fant ingen ting desverre.....så jeg er igrunn enige med dere at det mangler noe..... Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Det var isåfall ganske deilig å sitte å se på det. Når jeg ser på bildet er det neste som å være der, og jeg følelsen av å høre vinden blåse forbi meg. Ble nesten litt trøtt.. Hehe. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Det var bra at du fikk med litt av forgrunnen i bildet! Men kanskje du kunne stilt deg opp ved en busk og fått den i forgrunnen på venstre eller høyre side? Dessuten synes jeg det kanskje var litt for lyst, rett og slett? Prøv å trekke ut mere i skyggene, og øke fargemetningen litt! Lenke til kommentar
Magaki Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg synes at det var litt mystisk over bildet, men mest i thumbnailen. Det er som om de gule busker i forgrunnen er en sti som leder inn i det ukjente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå