Kenny000 Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Ok! Har ikke så god peiling på kjøling! Jeg har kjøpt tre Enermax- vifter(av typen silent) : 1stk 12x12cm 2stk 8x8cm Hvilken løsning er den beste? Skal jeg montere de to små i front og en stor bak? Eller er det bedre med en stor og liten bak mens jeg bare har en liten i front? Hvis jeg monterer to små i front, vil det danne seg overtrykk i kabinettet? (vil ikke at maskinen skal bråke) :smile: Andre (gode/bedre) forslag mottas med takk! Lenke til kommentar
eSik Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 De to små i front og den store bak er nok best. Bak har du strømforsyningsvifta som hjelper på å dra luft ut av kabinettet. Trur nok det er større sjans for undertrykk en overtrykk :smile: Det vil uansett ikke bli noe problem med denne løsningen. Hva syntes du om Enermax viftene? Er de no tesS? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2001 Det er vel mer korrekt å si at jeg har bestilt dem. Jeg sitter og venter på å motta viftene, så jeg har ikke fått testet dem selv ennå! Men jeg håper de duger. Jeg liker muligheten for å justere hastigheten slik at de kan bli mer stillegående! Forresten noen andre som har testet Enermax? Erfaringer? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2001 Er det forresten noen som vet om jeg må kutte/skjære i kabinettet for å få 12x12 cm viften til å passe ? Hvordan er eventuell fremagangsmåte for dette? Lenke til kommentar
Idiss Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Tegn opp hulet ved hjelp av vifte grillen og en tusj og skjør ut med dremel eller stikksag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå