meastp Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hei! Hvordan lage en wap- eller sms-server hvor man tilbyr forskjellige tjenester for penger? Hvor mye koster dette? Vil gjerne ha det så billig så mulig (helst gratis, men..). Takker for svar, Mats Taraldsvik Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 wap gratis for det er som en web server. sms koster penger, hvis du ikke fixser litt på en 7110 eller 6210 (du må ha datakabel) søk etter "sms gateway" på googel så finner du mye hjelp Lenke til kommentar
meastp Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Nå har jeg bestemt meg for en WAP-øserver... kan jeg bare legge filene ut på serveren..? har apache 1.3.27 Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Legg ut filene på vanlig måte. Husk at WAP bruker WML og ikke HTML for å lese sider. Mer om WML finner du her. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 OK, takk... Nå trenger jeg bare hjelp til en Java App... ligger under Programmering- Java.... Takker for alle svar... Lenke til kommentar
viggo Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 For å teste wap-sidene er det greit med en wap-emulator. Dette finner du bl.a. på www.gelon.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå