Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Rallahr tok feil jens er en hund... Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Rallahr tok feil jens er en hund... 8991072[/snapback] Kan ikkje hundeår i hovudet, og tenkte ikkje på det heller. Edit: Skrivefeil. Ikkje hundehår, men hundeår. Endret 3. juli 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 meningen det Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Då tar eg meg friheten til å poste ei gåte til, ei som mange på skulen var "hekta på" i ei periode: All strøm var borte i byen og ingen av gatelysene eller lyssignalene virket. En mørk limousin kjørte ned den nyasfalterte veien uten å ha lysene på. En ung gutt kledd i mørke klær gikk ut i veien rett foran bilføreren, men sjåføren klarte å bremse opp i tide. Månen lyste ikke og gutten hadde ikke noen lommelykt eller annen form for lys med seg. Hvordan kunne sjåføren se gutten? Edit: Må jo ha farge på. Endret 3. juli 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 it was daylight Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 it was daylight 8991289[/snapback] Nja, skeptisk. Neida, det er korrekt. No legg eg meg. God natt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 What is so fragile that when you say its name you break it? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Silence ... Eller korleis det skrives. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 skulle ikke du legge deg? og ja, det er riktig.. gåtene hær inpå kan jo alle, vi må lage nye gåter Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Jo, egentleg. Ny gåte: Like etter at en mann hadde hoppet ut fra et fly i 2,000 meters høyde løste han ut fallskjermen sin. Når han kikket opp, så han et stort hull i hans fallskjerm. Allikevel lander han trygt uten hjelp fra andre og uten å bruke reservefallskjermen. Hvordan klarte han å overleve? Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Han så opp etter at han hadde landet Eller så hoppet han 2 meter over bakken (2,000 du kan legge så mange nuller du vil etter komma, men det vil ikke bli noe større, eller noe sånt) Endret 3. juli 2007 av Rallahr Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Det er meningen at det skal være hull i en falleskjerm, noen andre ta en ny gåte. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Min alder i dag er tre ganger hva den vil være tre år fra nå minus tre ganger hva min alder var for tre år siden. Hvor gammel er jeg? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Du er 18 år. Edit: Eg veit at det er rett, og legg derfor til ny gåte. Anne ba sekretæren om ein kopp kaffe. Medan sekretæren fyller koppen, fell øyredobben hennes av og ned i kaffekoppen. Allikevel blei ikkje øyredobben våt. Korleis kunne det ha seg? Endret 3. juli 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
Northland Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Hun har vell pulverkaffe.. Har ikke tilsatt vann, kun pulver da øredobben faller nedi! Jepp, 18 år stemmer det.. Forklaring: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tre ganger min egen alder om 3 år vil bli 21x3 (63). Tre ganger min egen alder for tre år siden ville vært 15x3 (45). Trekk 45 fra 63 og du får svaret, 18 år. Endret 3. juli 2007 av DarkerGlow Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Hun har vell pulverkaffe.. Har ikke tilsatt vann, kun pulver da øredobben faller nedi! 8992069[/snapback] Det er nok riktig. Sorry at eg ikkje såg at du edita posten før no. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) For at ikkje tråden skal døy ut, kjem eg med ei gåte: Ein buss full av mennesker er på vei til Bergen og ingen går av underveis. Men når den kjem fram er det ikkje ein enslig person igjen. Korleis kan dette ha seg? Endret 3. juli 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 enslig = singel? De hadde alle kjærester? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 enslig = singel? De hadde alle kjærester? 8995605[/snapback] Ja. Eller alle var gifte. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 I denne oppgaven finnes det bare ett ord som er skrevet galt. Hvilket ord er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå