Gå til innhold

Gåtekonkurransen - Er du en Gollum?


Goscinny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, då tar eg ein:

 

To fanger sitter i fengsel innelåst i en celle. Det er et ulåst vindu høytoppe i cellen. Uansett om de står på senga eller oppå hverandre eller med andre hjelpemidler som fantes i cella så klarte de ikke å nå opp til vinduet så de kunne flykte. De bestemte seg derfor å grave en tunnel ut i frihet, men de ga opp da det tok altfor lang tid. Plutselig finner den ene fangen ut hvordan de kunne greie det allikevel. Hva var planen?

Lenke til kommentar
Ok, då tar eg ein:

 

To fanger sitter i fengsel innelåst i en celle. Det er et ulåst vindu høytoppe i cellen. Uansett om de står på senga eller oppå hverandre eller med andre hjelpemidler som fantes i cella så klarte de ikke å nå opp til vinduet så de kunne flykte. De bestemte seg derfor å grave en tunnel ut i frihet, men de ga opp da det tok altfor lang tid. Plutselig finner den ene fangen ut hvordan de kunne greie det allikevel. Hva var planen?

8988360[/snapback]

 

De gravde et hull, tok jorden fra hulle opp mot veggen og vinduet slik at de komm seg ut.

Lenke til kommentar

Av frykt for at denne tråden skal stoppe opp, tar jeg skjeen med egne føtter og skriver en ny gåte.

 

"Sist helg var jeg på overnattingstur med resten av speiderne i min patrulje",sa Finn, fra Stavanger, opprømt en ettermiddag. "Da inngikk jeg et veddemål med mine venner mens vi koste oss rundt midnattsleirbålet. Jeg sa: Jeg vedder på at det ikke blir sol om nøyaktig en uke fra nå. Og nå kan jeg ikke vente på å innkassere gevinsten av veddemålet."

Hvordan kunne Finn være så sikker på å vinne?

Lenke til kommentar
Av frykt for at denne tråden skal stoppe opp, tar jeg skjeen med egne føtter og skriver en ny gåte.

 

"Sist helg var jeg på overnattingstur med resten av speiderne i min patrulje",sa Finn, fra Stavanger, opprømt en ettermiddag. "Da inngikk jeg et veddemål med mine venner mens vi koste oss rundt midnattsleirbålet. Jeg sa: Jeg vedder på at det ikke blir sol om nøyaktig en uke fra nå. Og nå kan jeg ikke vente på å innkassere gevinsten av veddemålet."

Hvordan kunne Finn være så sikker på å vinne? 

8988484[/snapback]

 

Den var jo bare teit... :thumbdown::whistle:

Lenke til kommentar

Da tar jeg en ny da.

 

Værsågod

En mann kommer inn i en bar i det Ville Vesten. Han løper bort til bardisken og ber om et glass vann. Fort! Bartenderen trekker raskt revolveren og skyter i taket. Mannen som ville ha vann, takker bartenderen og forlater saloonen. Hva skjedde og hvorfor?

Lenke til kommentar

tar det som et ja :p

 

 

Arnold Schwarzenegger har et stort et.

Michael J. Fox har et lite et.

Madonna har ikke et.

Paven har et, men bruker det ikke.

Artisten Tidligere Kjent som Prince vil ikke innrømme at han har et.

Bill Clinton har et og bruker det hele tiden.

 

Hva snakker vi om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...