Bozzeye Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Ok, då tar eg ein: To fanger sitter i fengsel innelåst i en celle. Det er et ulåst vindu høytoppe i cellen. Uansett om de står på senga eller oppå hverandre eller med andre hjelpemidler som fantes i cella så klarte de ikke å nå opp til vinduet så de kunne flykte. De bestemte seg derfor å grave en tunnel ut i frihet, men de ga opp da det tok altfor lang tid. Plutselig finner den ene fangen ut hvordan de kunne greie det allikevel. Hva var planen? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Ok, då tar eg ein: To fanger sitter i fengsel innelåst i en celle. Det er et ulåst vindu høytoppe i cellen. Uansett om de står på senga eller oppå hverandre eller med andre hjelpemidler som fantes i cella så klarte de ikke å nå opp til vinduet så de kunne flykte. De bestemte seg derfor å grave en tunnel ut i frihet, men de ga opp da det tok altfor lang tid. Plutselig finner den ene fangen ut hvordan de kunne greie det allikevel. Hva var planen? 8988360[/snapback] De gravde et hull, tok jorden fra hulle opp mot veggen og vinduet slik at de komm seg ut. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Kan svaret, men lar noen andre prøve >.< Åja, noen klarte den før meg uansett Endret 2. juli 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Det var riktig, Mr. Olsen. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Det var riktig, Mr. Olsen. 8988454[/snapback] Jeg har ingen ny Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Av frykt for at denne tråden skal stoppe opp, tar jeg skjeen med egne føtter og skriver en ny gåte. "Sist helg var jeg på overnattingstur med resten av speiderne i min patrulje",sa Finn, fra Stavanger, opprømt en ettermiddag. "Da inngikk jeg et veddemål med mine venner mens vi koste oss rundt midnattsleirbålet. Jeg sa: Jeg vedder på at det ikke blir sol om nøyaktig en uke fra nå. Og nå kan jeg ikke vente på å innkassere gevinsten av veddemålet." Hvordan kunne Finn være så sikker på å vinne? Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Natt? Det er jo opplagt Ingen sol om netter jo Endret 2. juli 2007 av Fox Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Av frykt for at denne tråden skal stoppe opp, tar jeg skjeen med egne føtter og skriver en ny gåte. "Sist helg var jeg på overnattingstur med resten av speiderne i min patrulje",sa Finn, fra Stavanger, opprømt en ettermiddag. "Da inngikk jeg et veddemål med mine venner mens vi koste oss rundt midnattsleirbålet. Jeg sa: Jeg vedder på at det ikke blir sol om nøyaktig en uke fra nå. Og nå kan jeg ikke vente på å innkassere gevinsten av veddemålet." Hvordan kunne Finn være så sikker på å vinne? 8988484[/snapback] Den var jo bare teit... Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Det var rett. Jeg synes den var vanskelig jeg:P. jeg måtte sitte å tenke i flere minutter før jeg skjønte den jeg:P Lenke til kommentar
Northland Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) En beryktet cowboy kom ridene inn i westernbyen på en fredag. Han slappet av og samlet krefter i 3 dager, og red ut igjen på fredag. Hvordan kan det ha seg? Endret 2. juli 2007 av DarkerGlow Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) hesten het fredag? Altså hesten han reiste med het fredag, mens han ankom byen på en fredag. Endret 2. juli 2007 av Andrs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 hesten het for fredag Lenke til kommentar
Northland Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Ja, det var riktig! Dere mr."jeg-kan-alt".. Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Da tar jeg en ny da. Værsågod En mann kommer inn i en bar i det Ville Vesten. Han løper bort til bardisken og ber om et glass vann. Fort! Bartenderen trekker raskt revolveren og skyter i taket. Mannen som ville ha vann, takker bartenderen og forlater saloonen. Hva skjedde og hvorfor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 han skøt hull i taket.. det regnet,og vannet falt ned Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 tar det som et ja Arnold Schwarzenegger har et stort et. Michael J. Fox har et lite et. Madonna har ikke et. Paven har et, men bruker det ikke. Artisten Tidligere Kjent som Prince vil ikke innrømme at han har et. Bill Clinton har et og bruker det hele tiden. Hva snakker vi om? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Den er tatt før. svaret er et etternavn. Denne vil edites for ny gåte ^^ EDIT: en enkel en: Jeg kaster den opp, den faller ned. Jeg kaster den ned, og den kommer opp, hva er det? Endret 2. juli 2007 av Mads-b Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Kan det være en sprettball? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Jepp ^^ Den varte i hele 9 minutter. Kom ikke på noe bedre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå