Bruktbilen Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Ingen har rett enda. Alle mennesker har megIngen kan miste meg, men jeg forsvinner ganske ofte på hvert enkelt menneske Jeg er en fysisk ting, men når jeg forsvinner så er jeg ikke det I meg så har det vært tårer, gleder og erotikk Jeg forsvinner like mange ganger som jeg kommer tilbake Hva er jeg? La til noe mer. Endret 2. juli 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Kunne vært skygge, utenom den forbanna tåre, glede og erotikkdelen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Nei, kan gi enda et hint: Små barn elsker en spesiel person med dette. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Du er inne på noe, men det er galt svar. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Hjertet! 8988124[/snapback] Forsvinner hjertet noen gang? :O Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Nei, kan slenge med enda et hint: Julaften er den perioden av året jeg blir "brukt" mest Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Alle mennesker har meg Ingen kan miste meg, men jeg forsvinner ganske ofte på hvert enkelt menneske Jeg er en fysisk ting, men når jeg forsvinner så er jeg ikke det I meg så har det vært tårer, gleder og erotikk Jeg forsvinner like mange ganger som jeg kommer tilbake Små barn elsker en spesiel person med dette. Julaften er den perioden av året jeg blir "brukt" mest Julenissen elsker meg Hva er jeg? La til et nytt hint btw, Barn + Julenisse = ? Endret 2. juli 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Svar: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fanget, et fang. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Skal du komme med ein eller er det fritt for andre, sidan du skreiv svaret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå