Emancipate Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nei, fordi han er død. Endret 2. juli 2007 av tsg1zzn Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hva er det som er stort hos Tommeliten og liten hos Goliat? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Bokstaven T. 8986226[/snapback] Riktig. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Tommeliten har da også en liten t. Er det jeg som er dum, nå? Goscinny Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Tommeliten har da også en liten t. Er det jeg som er dum, nå? Goscinny 8986764[/snapback] Men ikke i førsten ALLTID stor bokstav i navn vet du Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) *Slettet* Endret 2. juli 2007 av NevroMance Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det riktige svaret er "et skallet hode". Ingen vil ha et skallet hode, men de som har det vil ikke kvitte seg med det. 8983009[/snapback] Er nå ganske mange som vil ha ett skallet hode. Vet da om flere som frivillig barberer skallen sin. Hmmm... Er jo ingen som vil ha livet før de faktisk får det da, så mitt beste forslag er hvertfall livet. Vet heller om få som vil kvitte seg med livet for 1 mill også. EDIT: Så nå at du var den som kom med gåta ja. Men kan ikke si meg helt enig med løsningen din. 8983035[/snapback] I kina kunna man før betale noen for å ta dødsstraffen sin. Slik forsørget mange fedre familien sin. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Eg tar ei gåte til Camron kjem tilbake, men ikkje bli sur fordi det er Camrons tur: Ein mann hadde gjort noko grusomt, so grusomt at han hadde fått dødsstraff. Han fekk lov til å velgje sjølv. Kva dødsstraff valgte han? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Å dø Sikker på at det er hele? EDSIT: Hvilke dødstraffer kunne han velge mellom? Endret 2. juli 2007 av Dernel Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Han valgte å dø av alderdom? 8987654[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Da har jeg tolket det slik at jeg kanskje skal skrive en ny gåte. Så værsågod: Denne er litt vanskelig og krever kanskje at man leser NØYE gjenom hele. Jan og Gunnar møttes på en pub. De bestilte hver sin Vodka med isbiter. Jan helte innpå sin drink og bestilte en til. Han drakk den andre i en slurk og bestemte seg for å vente før han bestilte den tredje. I mellomtiden falt Gunnar, som bare hadde nippet til drinken sin, død om på gulvet. Begge mennene var utsatt for et mordforsøk, og det viste seg i ettertid at alle glassene deres inneholdt store mengder gift. Hvorfor døde Gunnar mens Jan overlevde? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Hvorfor valgte han det? Kan tenke meg at fengsel for livstid er ganske verre enn å få ei sprøyte. (Nei, folk slipper ikke ut selv om de blir dømt til en dødsstraff, de blir fengslet selvsagt) Giften var i isbitene, til gåten over meg. Endret 2. juli 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Alle mennesker har meg Ingen kan miste meg, men jeg forsvinner ganske ofte på hvert enkelt menneske Jeg er en fysisk ting, men når jeg forsvinner så er jeg ikke det I meg så har det vært tårer, gleder og erotikk Hva er jeg? Endret 2. juli 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå