Gå til innhold

Gåtekonkurransen - Er du en Gollum?


Goscinny

Anbefalte innlegg

Eg googla ikkje, eg leste den igår. :)

 

Litt tenking:

 

Ei dame gjekk inn i ein bank for å heve ein sjekk frå ein forsikringutbetaling. Ved ei feiltakelse, gav funksjonæren dollar for cent og cent for dollar. Ho putta pengane i veska, men mista ein nickel (5 cent) på gulvet. Når ho kom heim, fann ho ut at ho hadde nøyaktig fet dobbelte av det sjekken lød på. Ho hadde ikkje nokon pengar før ho gjekk i banken. Kva var det nøyaktige beløpet på sjekken?

8956821[/snapback]

 

Passer bra som et algebrastykke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mr. Olsen:

 

Da noen foreslo melk tenkte jeg på at hun var mor. I gåten sto det at hvis hun hadde hatt dette så hadde hun ikke vært der hun var, altså i baren. Melk kan kanskje være riktig svar: hvis hun hadde hatt melk (i brystene), og dermed vært en mor for et lite barn som trenger mat ofte, ville hun aldri tatt turen til baren :)

 

Men jeg er enig i at sex on the beach klinger best.

Lenke til kommentar

Riktig den, watercool:) Kjem med ny gåte viss ingen kjem før meg.

 

Edit:

 

To skiltvaktar sto og vokta på utsida av ein kasernene. Ein kikka opp vegen for å sjå om nokon nærma seg frå nord. Den andre kikka ned vegen for å sjå om nokon nærma seg frå sør. Plutseleg sa den eine til den andre: "Kva er det du smiler av?"

 

Korleis visste han at den andre smilte?

Endret av Mr. Sviker
Lenke til kommentar

Då kjem eg med ein:

 

Ein berømt tryllekunstnar hadde eit vatnglas heilt fylt opp til randen. Han holdt glaset over hovudet og slapp det ned på teppet utan å søle ein einaste dråpe vatn.

 

Korleis greide han å sleppe eit fylt vatnglas ned frå ei høgd på nesten to meter utan å søle ein einaste dråpe vatn?

Lenke til kommentar
Den er nok vanligere enn som så.

8958809[/snapback]

 

Da er det jo ikke noen morsomt, omtrent ikke en gåte en gang. Trodde gåter skulle kreve hjernebry, ikke kunnskap :hrm:

 

Høne? And? Gås? Struts?

 

De kan da fly... bortsett fra strutsen, men den er ikke vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...