Gå til innhold

Gåtekonkurransen - Er du en Gollum?


Goscinny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan kan melk være rett?

 

Hadde hun hatt sex on the beach (Drikken hun drakk) så hadde hun ikke vært jomfru.

 

Melk er jo like feil som vann og juice.

8955627[/snapback]

Kanskje han meinte melk då ho vart fødd? Du óg fekk vel melk då du vart fødd, eller?

8955688[/snapback]

 

Det apsser ikke med melk.

 

hadde hun hatt melk, så hadde hun ikke vært født?

 

Forklar meg den der du...

Lenke til kommentar
han andre karen døde av at noen skjøt ham?

8956344[/snapback]

Jupp, den er godkjent.

8956421[/snapback]

 

haha!

 

Dårlig gåte :tease:

 

En mann bodde i 20. etasje i et høyt boligkompleks. Hver morgen tok han heisen fra leiligheten sin og ned til utgangen i 1. etasje. Han gikk på jobb og kom på hjem igjen på ettermiddagen. Da tok han som vanlig heisen fra 1. etasje og opp til 8. etasje, gikk av og gikk videre trappene opp til 20. etasje.

 

Hvorfor tok han ikke heisen helt opp til leiligheten sin?

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

En mann skulle akkurat til å sette nøkkelen inn i døren da han hører hans kone skrike, - Nei, Lars! Ikke gjør det!. Mannen løper inn i huset og finner sin kone liggende død på gulvet og rundt står en lege, en advokat og en politimann. Ingen av dem hadde navnskilt eller våpen og mannen kjente ingen av dem. Allikevel visste han at morderen var politimannen. Hvordan kunne han vite det?

Lenke til kommentar

Eg googla ikkje, eg leste den igår. :)

 

Litt tenking:

 

Ei dame gjekk inn i ein bank for å heve ein sjekk frå ein forsikringutbetaling. Ved ei feiltakelse, gav funksjonæren dollar for cent og cent for dollar. Ho putta pengane i veska, men mista ein nickel (5 cent) på gulvet. Når ho kom heim, fann ho ut at ho hadde nøyaktig fet dobbelte av det sjekken lød på. Ho hadde ikkje nokon pengar før ho gjekk i banken. Kva var det nøyaktige beløpet på sjekken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...