AndersT2 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hvilke nettbutikker eller lignende selger amerikanske Playstation 3 og sender til Norge? Og hva ligger prisene på? Og selger de fortsatt 20 GB utgaven der borte? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Videogameplus! Bare gode erfaringer fra dem, men ser ikke ut som dem har 20gb versjonen. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 men: 5 års reklamasjons rett får du ikke så kjøp i Norge. Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 vil og anbefale norsk (eller i det minste PAL Ps3), grunnet 5. års reklamasjon ( for norge) - man kan da spille PAL ps one og ps2 spill - Man kan se sone 2 dvd (som gjelder for Europa) - norsk menysystem i xmb interface Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Sats på Videogamesplus.ca ja har kjørt den der selv og angerer ikke OM det skulle skje det noe, så ordner det seg sikkert Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Flyttes til butikkdiskusjon. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 men:5 års reklamasjons rett får du ikke så kjøp i Norge. 8927742[/snapback] vil og anbefale norsk (eller i det minste PAL Ps3), grunnet 5. års reklamasjon ( for norge) - man kan da spille PAL ps one og ps2 spill - Man kan se sone 2 dvd (som gjelder for Europa) - norsk menysystem i xmb interface 8927786[/snapback] Jeg bruker ikke PS3 noe særlig til spilling, og hvis det blir noe så er det PS3 spill, har ingen eldre da jeg kun egentlig spiller på PC. Skal ha den som Blu-Ray avspiller for Sone A filmer. Dette kun hvis jeg finner en etter hvert som er god nok i pris, og det ikke kommer en Sone crack til PS3 eller noen annen BD spiller. Har Norsk PS3 fra før, men som sakt, den spiller ikke Sone A, og ikke alt kommer ut her hjemme på BD heller. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 - norsk menysystem i xmb interface 8927786[/snapback] Dette har i alle fall jeg på min US PS3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå